Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@22:03:16 GMT

رکوردی دیگر برای دونالد ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۱۴۵۸

رکوردی دیگر برای دونالد ترامپ

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا،  این نظرسنجی نشان می‌دهد که میزان موافقت مردم با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، ۳۲ درصد است و ۶۷ درصد از مردم او را تایید نمی‌کنند. میزان محبوبیت ترامپ نسبت به نظرسنجی گذشته که در ماه سپتامبر صورت گرفت پایدار مانده، اما در مقایسه با ماه مارس با کاهش ۱۰ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از هر ۱۰ آمریکایی که در این نظرسنجی شرکت کردند، تنها سه تن معتقد بودند که آمریکا در مسیر درستی گام بر می‌دارد و ۵۲ درصد گفتند، آمریکا از زمان آغاز به کار دولت ترامپ در ماه ژانویه با اوضاع برتری مواجه است.

۴۵ درصد از آمریکایی‌ها طی این نظرسنجی اظهار کردند که ترامپ به تعهدات کمپین خود پایبند نبوده و ۲۳ درصد معتقد بودند که وی به تعهداتش عمل می‌کند.

این نظرسنجی درحالی منتشر می‌شود که ترامپ سال اول ریاست جمهوری خود را به پایان می‌رساند و در آستانه به تصویب رساندن اصلاحات کاهش مالیاتی است؛ اقدامی که یکی از تعهدات برجسته کمپین او بود.

با این وجود، تصویب اصلاحات کاهش مالیاتی نخستین پیروزی قانونی ترامپ در کنگره‌ای به رهبری جمهوری‌خواهان خواهد بود.

علی رغم فقدان شمار بالای پیروزی‌های قانونی، ترامپ عملکرد دولت خود در سال اول ریاست جمهوری‌اش را سودمند و سازنده دانسته است.

این نظرسنجی از ۳۰ نوامبر تا ۴ دسامبر، با جامعه آماری ۱۴۴۴ بزرگسال و از ۷ تا ۱۱ دسامبر با مشارکت ۱۰۲۰ تن دیگر صورت گرفت.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا در روز دوشنبه به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و افزایش خوشبینی نسبت به آسان شدن سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته است.

به گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۲۳۱۲ دلار و ۱۹ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۵۱ درصدی به ۲۳۲۰ دلار و ۳۰ سنت رسیده است.

قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه ۰.۴ درصد کاهش یافت. سرمایه‌گذاران در حال بررسی اطلاعات اشتغال آمریکا هستند که حاکی از آرام شدن رشد اقتصاد این کشور است.

آستان گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت سیاست‌های پولی بانک مرکزی در سال جاری میلادی آسان‌تر خواهد شد. نرخ بالای بهره به ضرر فلزات گرانبها از جمله طلاست، چون هزینه نگهداری آن به عنوان یک سرمایه غیرسودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

از طرف دیگر، آرام شدن تنش‌ها در خاورمیانه و امید به جلوگیری از یک جنگ تمام عیار تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن پایین آورده است.

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی علی رغم تورم بالا و بی‌ثباتی نسبت به زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا، ۱۲ درصد افزایش یافته است. قیمت طلا در ماه آوریل به یک رکورد جدید رسید که از دلایل اصلی آن می‌توان خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازار‌های آسیا و درگیری‌های ژئوپلیتیکی در اوکراین و خاورمیانه دانست.

در میان سایر فلزات گرانبه، قیمت نقره با ۱.۷۶ درصد افزایش به ۲۷ دلار و ۱۶ سنت رسید. پلاتین هم با یک کاهش ۰.۷ درصدی ۹۵۵ دلار و ۸۰ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نظرسنجی‌ها چه در مورد بایدن می‌گویند؟
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد