Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این 60 سوله در دوره مدیریت قبلی شهر تهران در اختیار افراد و یا نهادهای دیگر قرار گرفته که تمامی آنها باید پس گرفته شوند.
وی اظهار کرد: درحال حاضر 40 سوله مدیریت بحران در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی با اشاره به اینکه این 40 سوله توسط سازمان مدیریت بحران شهر تهران تجهیز شده است، اظهار کرد: براساس بررسی های انجام شده تعداد سوله های مدیریت بحران شهر تهران باید با ساخت 40 سوله جدید به 150 واحد برسد.

* دستفروشی در مترو به یک معضل تبدیل شده است
رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به موضوع برخورد ماموران شهرداری با یک دستفروش اشاره کرد و گفت: این حادثه، اتفاق بدی برای شهر تهران بود که باید برای رفع این قبیل مشکلات، چاره اندیشی کرد.
هاشمی افزود: باید برای این موضوع، یک برنامه مشخص مبتنی بر قانون و ضوابط تدوین شود.
وی با بیان اینکه موضوع دستفروشی در مترو به یک معضل تبدیل شده است، اظهار کرد: تعداد دستفروشان در مترو تهران بسیار زیاده شده به نحوی که می توان گفت تعداد آنها از مسافران بیشتر است.
هاشمی تصریح کرد: موضوع دستفروشان مترو با هدف تهیه و تنظیم یک طرح و برنامه مشخص و مدون در کمیسیون های تخصصی شورای شهر درحال بررسی و پیگیری است.

* سهام بانک شهر متعلق به همه کلانشهرها است
رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص وضعیت بانک شهر نیز گفت: قرار است با برگزاری جلسه ای با حضور مدیران کلانشهرها، وضعیت بانک شهر مشخص شود.
هاشمی با بیان اینکه سهام بانک شهر متعلق به همه کلانشهرها است، افزود: به گفته شهردار تهران موضوع بانک شهر در اجلاس کلانشهرها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

* قائم مقام شهردار سابق تهران ظاهرا آزاد شده است
هاشمی همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص پرونده عیسی شریفی قائم مقام شهردار سابق تهران که به اتهام ‌مالی دستگیر شده، افزود: من هم خبر آزادی ایشان را شنیده ام.
وی افزود: ظاهرا ایشان علاقه‌ مندانی دارد که به گروه اصفهانی‌ها معروف هستند و وثیقه آزادی ایشان را تامین کرده اند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9343/7247**1625

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم مدیریت بحران استانداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیریت بحران استانداری مرکزی هشدار مهم صادر کرد.

در این هشدار آمده است: رخداد صاعقه‌های مرگبار در روز جمعه با ورود ناوه آشوبناک مدیترانه‌ای از ظرفیت به شدت بالایی برخوردار است که میتواند منجر به مرگ افراد به دلیل برق گرفتگی و سوختگی شدید ناشی از برخورد صاعقه شود.

اکیدا هشدار می‌دهیم طی روز جمعه از چرای دام در ارتفاعات و مناطق دشتی، انجام امورات کشاورزی در محیط‌های باز، قرارگرفتن در بلندی‌ها و و در مجاورت اجسام فلزی و کوهنوردی پرهیز کنید!

در تصویر بالا مناطق با رنگ جگری و بخصوص بنفش پتانسیل خطرناکی از جهت رخداد صاعقه‌های شدید را دارند.

محتوای این اطلاعیه را به اطلاع سایرین برسانید.

دیگر خبرها

  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • مدیریت سدهای مشترک با استان‌های همجوار، به اردبیل واگذار شود
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • هشدار مهم مدیریت بحران استانداری
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟