Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران، کارمندان و حتی زنان خانه ‌داری هستند که آرزو دارند دوباره درس بخوانند اما محدودیت زمانی به آنها اجازه نمی‌دهد.

به گزارش بازرگانی مهر، رسیدن به این آرزو و ادامه تحصیل، دیگر کار سختی نیست. واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد، امکان تحصیل آسان را فراهم کرده است.

تحصیل آنلاین و شرکت در امتحانات در مراکز استان‌ها

دانشجویان در واحد الکترونیکی دیگر در ترافیک نمی‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای رسیدن به کلاس استرسی ندارند. اگر به کلاسی نرسیدند می توانند فایل ضبط شده کلاس را مشاهده کنند. حتی اگر خواستند درسی را مرور کنند، می‌توانند بارها و بارها به فایل ضبط شده دسترسی داشته باشند. استاد به صورت آنلاین به آنها تدریس خواهد کرد. در کلاس آنلاین امکان صحبت با استاد، سوال پرسیدن و یا ارائه فایل پی دی اف یا ویدیو و صوت فراهم است. برای اتصال به کلاس تنها نیاز به یک گوشی یا یک لبتاب و یک خط اینترنت است.

تمام افراد از سراسر ایران می توانند در واحد الکترونیکی درس بخوانند. البته قرار نیست برای امتحان پایان ترم به تهران سفر کنند. بلکه می توانند در مرکز استان خود، در امتحان شرکت کنند. هم اکنون امتحانات واحد الکترونیکی در ۳۷ شهر مختلف برگزار می‌شود.

تحصیل و اخذ مدرک معتبر در بیش از ۲۰۰ رشته کارشناسی ارشد

مزیت دیگر این واحد امکان تحصیل در بیش از ۲۰۰ رشته مختلف است. هم اکنون این دانشگاه حدود ۲۰ هزار دانشجو دارد. دانشجویان نیز پس از فارغ التحصیلی، مدرک معتبر دانشگاه آزاد را دریافت خواهند کرد. واحد الکترونیک هم اکنون بزرگترین دانشگاه مجازی در کل خاور میانه است.

دانشجویان این واحد نسبت به دیگر دانشجویان دانشگاه آزاد، ارزانتر تحصیل می کنند. کلیه دانشجویان ورودی ۹۶ به بعد، به میزان ۱۰ درصد در شهریه ثابت تخفیف می‌گیرند. علاوه بر این امکان دریافت ۵ نوع وام تحصیلی نیز وجود دارد که باعث شده دانشجویان دغدغه مالی برای تحصیل نداشته باشند.

دانشجویان برتر نیز از تخفیفات ویژه ای برخوردار می شوند. خانواده ای که دارای دو دانشجو در دانشگاه آزاد است، تخفیف مضاعفی دریافت خواهد کرد. پوشش بیمه حوادث دانشجویی، مزیت اقتصادی دانشجویان واحد الکترونیکی است.

چگونگی دانشجو شدن در واحد الکترونیکی

شما ابتدا باید در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام کنید. پس به سایت SANJESH.ORG مراجعه کنید. تنها تا امروز (یکشنبه) فرصت دارید که در کنکور ثبت نام کنید. در اردیبهشت‌ماه سال بعد کنکور برگزار خواهد شد. پس از اعلام نتایج در تیرماه، شما می توانید واحد الکترونیکی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید.

خیلی زود ثبت نام کنید تا در مهر ۹۷ دانشجوی واحد الکترونیکی باشید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت

سیدمعین نظری در حاشیه رویداد سه‌روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاری است، این اتفاق علمی را مایه مباهات خواند و اظهار کرد: به جرئت می‌گویم که این رویداد یکی از برنامه‌های اثرگذار دانشگاهی و جزء بهترین رویدادهاست.

وی، «صدرا» را بسترساز ارتباط سازنده بین دانشگاه و صنعت با تمرکز بر اشتغالزایی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برشمرد و متذکر شد: اشتغال دانشجویان و ورود آنها به بازار کار یکی از دغدغه‌های مهم ما بوده و هست.

مدیر گروه صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، رویداد «صدرا» را مصداق «برد ـ برد» برای صنعت و دانشگاه برشمرد و عنوان کرد: رویکرد مسئله‌محوری در دانشگاه می‌تواند مشکلات و عارضه‌های صنعت را رفع و در عین حال نیز این مهم می‌تواند برای دانشگاه درآمدزایی ایجاد کند.

نظری متذکر شد: برقراری ارتباط دانشجویان با صنایع و برند‌های حاضر در این نمایشگاه و به‌کارگیری افراد مستعد و صاحب ایده در آنها می‌تواند به‌لحاظ کاهش دغدغه اشتغال دانشجویان کمک‌کننده باشد.

وی تأکید کرد: با برقراری این ارتباط بین دانشجویان و واحد‌های تولیدی و صنعتی، دانشجوی دغدغه‌مند می‌تواند نسبت به آموزش مهارت‌های جانبی برای ورود راحت‌تر به بازار کار نیز حساس شده و در هدفگذاری خود را در این مسیر قرار دهد.

مدیر گروه صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان یادآور شد: در جریان این رویداد علمی برخی شرکت‌ها برای جذب نیزو اعلام نیاز می‌کنند که می‌توان عامل اتصال دانشجو به بازار کار بود و گامی در ایجاد اشتغال برداشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی۶ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تحصیل ۲۵۰ دانشجوی استعداد درخشان در دانشگاه علامه‌طباطبائی
  • قوانین جدید استفاده دانشجویان از شبکه‌های مجازی اعلام شد
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان