Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@11:32:42 GMT

ماجرای عجیب بطری دوغی که باعث قتل شد!

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۲۹۶۹

ماجرای عجیب بطری دوغی که باعث قتل شد!

به گزارش جام نیوز،  پس از حضور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی درمحل و تحقیقات مقدماتی مشخص شد قربانی جنایت جوان 25 ساله‌ای به نام «میثم» است که در یکی از کارگاه‌های نزدیک محل حریق، کارگری می‌کرده و کسبه محل نیز بخوبی او را می‌شناختند.

 

در ادامه تحقیقات، مرد جوانی به نام «بهنام» به اتهام قتل دستگیر شد تا اینکه در جریان بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: من با حسن اختلاف داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب حادثه به مغازه‌اش رفتم و برای شام آنجا بودم. من 2 دوغ یک نفره از مغازه خریده بودم اما زمانی‌که مشغول خوردن غذا بودیم، متوجه شدم او داخل دوغ‌ من چیزی ریخت. در غفلت او، دوغ‌ها را جابه‌جا کردم و با هم بیرون رفتیم. ساعتی بعد وقتی لباس هایم را عوض کردم متوجه شدم او روی زمین افتاده و نفس نمی‌کشد.

 

متهم 26 ساله که منکر آتش زدن جسد مقتول بود، ادامه داد: بعد از این اتفاق، جسد حسن را به خرابه‌های کنار مغازه و یک سطل آشغال منتقل کردم و رویش آشغال و ضایعات ریختم اما نمی‌دانم چه کسی جسد را آتش زده است.

 

پس از این اعتراف، صبح دیروز متهم از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور قاضی غفاری -مستشار-انتقال یافت. در آغاز جلسه اولیای دم خواستار قصاص قاتل شدند و سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهام قتل گفت: من تحت فشار بازجویی‌های کارآگاهان اداره آگاهی مجبور به اقرار شدم و اتهام‌ام را قبول ندارم. من میثم را نکشتم.پس از پایان اظهارات متهم قضات وارد شور شدند تا بزودی حکم‌شان را صادر کنند.

 

 

 

2024

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مهارت شگفت‌انگیز یک مرد در صید مار کبرا با بطری

 

فرارو- کلیپ شگفت انگیزی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده که در آن مردی در هند یک مار کبرا را با مهارت در بطری قرار داد.

به گزارش فرارو، ایندین تایمز نوشت: مهارت و اعتماد به نفس شگفت انگیز این مرد توجه عموم را برانگیخت و این ویدئو در عرض ۱۰ روز بیش از ۱۹.۸ میلیون بازدید داشت و کاربران ضمن تحسین به او لقب "اسطوره" دادند.

این روزنامه خاطرنشان کرد که این کار برای بسیاری دشوار است، اما مرد با سهولت و مهارت از عهده آن برآمد و مهارت خود را در برخورد با مار‌ها نشان داد و موفق شد مار کبرا را متقاعد کند که وارد بطری شود.

با وجود تلاش مار برای حمله به مرد، وی آرام و ثابت ماند. به تدریج سر مار را به سمت بطری و سپس دم آن هدایت کرد و درب آن را بست.

این تصاویر نگرانی برخی بینندگان را برانگیخت، زیرا بسیاری باور نمی‌کردند که این عملیات شگفت‌انگیز چقدر روان و آسان انجام شده است و این مرد را طوری توصیف کردند که گویی مخفیانه با مار کبرا برای انجام آنچه می‌خواهد ارتباط برقرار کرده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • با تحریک خانوم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!