Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران از شروع طرح نظرسنجی در ایستگاه‌های مترو تهران هم‌زمان با روز حمل‌ونقل خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محسن پورسیدآقائی اظهار کرد: از امروز به مناسبت هفته حمل‌ونقل در ایستگاه‌های مترو از مردم به منظور ارتقای سطح خدمات‌رسانی در بخش حمل‌ونقل نظرخواهی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این طح ایستگاه‌های پرتردد و تقاطعی به این منظور در نظر گرفته شده است، این ایستگاه‌ها شامل ایستگاه امام خمینی، صادقیه، دروازه دولت، تجریش، میدان ولی‌عصر، تئاتر شهر، دروازه شمیران، شادمان، آزادی و ایستگاه شهدا هستند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران با تاکید بر این موضوع که از تمامی شهروندان در خواست می‌شود در این طرح شرکت کنند، خاطرنشان کرد: به‌طور قطع نظرات تک‌تک شرکت‌کنندگان مورد دقت و بازبینی از سوی کارشناسان سازمان خمل‌ونقل وترافیک قرار می‌گیرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال های نوروزی هشدار نگران کننده ای را به صدا درآورده است.   به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.   به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود