Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:33:12 GMT

مدیر مسئول وقت روزنامه ایران مجرم شناخته شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۴۰۵۳

مدیر مسئول وقت روزنامه ایران مجرم شناخته شد

تهران - ایرنا - اعضای هیات منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت آراء، مدیر مسئول وقت روزنامه ایران را مجرم شناختند و او را مستحق تخفیف ندانستند.

علی اکبر کسائیان، دبیر هیات منصفه مطبوعات استان تهران روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضائی ایرنا، با تشریح دادگاه امروز مطبوعات، گفت: دادگاه مطبوعات با حضور اعضای هیات منصفه و برای رسیدگی به اتهامات مدیران مسئول پایگاه خبری 24، خبرگزاری تسنیم و مدیرمسئول وقت(محمدتقی روغنی ها) روزنامه ایران در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پرونده پایگاه خبری 24 به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، مورد رسیدگی قرار گرفت، اظهارکرد: مدیرمسئول این پایگاه خبری با اکثریت آراء، مجرم شناخته و به اتفاق آراء مستحق تخفیف دانسته شد.
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات درباره پرونده مدیر مسئول وقت روزنامه ایران(محمدتقی روغنی ها)، گفت: اتهام وی، نشر مطالب خلاف واقع و انتشار رای غیرقطعی دادگاه بود که به اتفاق آراء، مجرم شناخته شد؛ اعضای هیات منصفه مطبوعات با اکثریت آراء، متهم را مستحق تخفیف ندانستند.
کسائیان سومین پرونده رسیدگی شده در دادگاه امروز مطبوعات را مربوط به خبرگزاری تسنیم با عنوان اتهامی انتشار مطالب خلاف واقع و کذب عنوان کرد و گفت: مدیرعامل این خبرگزاری در اتهام اشاره شده به اتفاق آراء، مجرم شناخته نشد.
اجتمام** 7329**1021
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد**انتشار: حسین نوروزیان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)

عصر ایران - آلفردو جیمز پاچینو که بیشتر به نام آل پاچینو شناخته می شود، یکی از مشهورترین بازیگران جهان است. وی فردی شناخته شده و مورد احترام در دنیای بازیگری است. با این وجود، سلیقه وی در زمینه مد نیز هنوز الهام بخش بسیاری از مردم در سراسر جهان است. وی به اندازه هنرنمایی خود در فیلم های سینمایی، در زمینه انتخاب لباس و پوشش نیز سلیقه خوبی دارد.

فیلم سینمایی راه کارلیتو (Carlito’s Way) یکی از مشهورترین فیلم های این بازیگر مطرح هالیوود است. ترنچ کت چرمی که وی در این فیلم به تن داشت، همچنان برای افرادی که به سبک پوشش دهه 90 علاقمند هستند، یک گزینه خوب محسوب می شود. راه کارلیتو به کارگردانی برایان دی پالما در سال 1993 اکران شد.

کت چرم بلندی که آل پاچینو در این فیلم پوشیده بود به یکی از محبوب ترین مدل ها در آن زمان تبدیل شد و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازیگر معروفی که در 11 سالگی با الویس پرسلی کارش را شروع کرد(+عکس)

دیگر خبرها

  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • زیباترین تصاویر از خلیج فارس | ببینید
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری