Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد علی موسیوند یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پایگاه دریابانی آبادان روز گذشته در چند عملیات جداگانه در اروندرود این شناورها را مورد بازرسی قرارداده و مقدار قابل توجهی کالای قاچاق کشف و ضبط کردند.
وی افزود:در بازرسی انجام شده از این شناورها 100 هزار بلبرینگ،هشت هزار و 440 قوطی یک لیتری گریس، 19هزار و 400 قوطی نوشیدنی، 18 فرگاز، 6 جاروبرقی، 14هزار و 400 قالب صابون، هفت شوفاژ و لباسشویی بارگیری شده از کشورهای حوزه خلیج فارس کشف شد و در این رابطه 30 نفر دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد :کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را 23 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد کردند.
فرمانده پایگاه دریابانی آبادان بر برخورد قاطع و قانونی مرزبانان با هرگونه ورود غیرقانونی کالا به مرزهای کشور تاکید کرد و افزود:مرزبانان دریابانی آبادان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و پاسداری از مرزهای آبی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
3015/7165/ 6002
خبرنگار: عدنان جواهری ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده:کبری آقازری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس