Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس بعد از ۴ بازی محرومیت، از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان قادر خواهد بود روی نیمکت این تیم حاضر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایگور پانادیچ ، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس که در حاشیه دیدار مقابل پارس جنوبی جم از سوی داور اخراج شده بود، در ادامه با توجه به گزارش عجیب جلال مرادی به عنوان ناظر این دیدار از سوی کمیته انضباطی با محرومیت مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اکنون قادر خواهد بود بعد از ۴ بازی دوری از نیمکت این تیم، از جدال مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به نیمکت سرخپوشان حاضر شود.

پانادیچ در خصوص رکورد پرسپولیس در عدم دریافت گل و عملکرد دروازه‌بان این تیم به خبرنگار ما گفت:

این رکورد مختص گلر و من که مربی او هستم نیست. بلکه این رکورد کلی و برای تیم است، از خط دفاعی و دیگر بازیکنان تا کادرفنی که برای کسب نتیجه مشارکت می‌کنند، است.

وی ادامه داد:

البته هنوز رکورد نصیب ما نشده و دقایقی به آن باقی مانده است. فکر کنم گلر سابق سپاهان رکورددار است و فکر می‌کنم دقایق کوتاهی تا آن باقی مانده است و دوست داریم این اتفاق را هم به هواداران تقدیم کنیم.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در مورد محرومیت خود نیز گفت:

این محرومیت تمام شد. خیلی عجیب بود. دوست ندارم درباره آن حرف بزنم و از دیدار این هفته قادر خواهم بود روی نیمکت حاضر شوم.

ایگور پانادیچ در واکنش به اینکه او فردی جنگجو به نظر می‌رسد و این اتفاق را پیش از این برابر الهلال و الاهلی نیز با درگیری خود خبرساز شده بود گفت:

من جنگجو نیستم. چرا اینطور فکر می‌کنید؟ من اشتباهی مرتکب شدم؟ من عصبی می‌شوم وقتی که اشتباه بزرگ و تاثیرگذاری از سوی داور رخ می‌دهد. آن موقع انتظار دارید من واکنشی نشان ندهم؟ این اشتباهات و تکرار آن به نظرتان طبیعی است؟ من باید نسبت به اشتباهاتی که علیه تیم ما رخ می‌دهد واکنش نشان دهم؛ اما متاسفانه اشتباه را شخص دیگری (داور) مرتکب می‌شود و جریمه‌اش را باید من و امثال من بدهند. امیدوارم این اشتباهات برابر ما کم و کمتر شود و تلاش یک هفته‌ای تیم هدر نرود. من مقصر اشتباهات داور نیستم که بعد از آن دستور به اخراجم صادر شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ساعت 17 در تهران یک بازی بین تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می شود.

در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می شود.

در فیلمی که در زیر مشاهده می کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند.

خبرنگار آنا از هیئت فوتبال تهران درباره این حادثه جویا شد که اعلام شد همان دیروز سید میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران نامه برخورد با خاطیان این درگیری را داده و برای آنها دستور موقت صادر شده و قرار است با افراد درگیر در این ماجرا برخورد شدید شود.

متاسفانه در سالهای گذشته در بخش های پایه به خصوص در دسته جات پایین تر به دلیل مسائل مالی و اهمیت نتیجه گیری برای مالکان تیم ها از این نوع اتفاقات زیاد رخ داده اما هیئت فوتبال تهران در نظر دارد برای سال جدید مدل برگزاری مسابقات را با گکاه شتیم ها تغییر دهد تا این تنش های زشت ایجاد نشود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند