Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، در این همایش که نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار، دبیر کل کمیته ملی المپیک کشور، مدیر کل ورزش و جوانان استان، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان و جمع کثیری از خیرین و مدیریت شرکت های بزرگ صنعتی و همچنین روسا ، اعضاء و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی حضور داشتند طی مراسم گلریزانی که انجام شد بالغ بر ده میلیارد و هشتصد و پنجاه و پنج میلیون ریال در دو بخش کمکهای بلا عوض و قرض الحسنه اعلام وصول و پرداخت گردید و همچنین ساخت یک سالن کشتی از طرف یکی از خیرین تقبل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و رییس هیئت امنا موسسه حامیان ورزش کاشان در این همایش با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در مقوله ورزش گفت: کاشان جوانانی دارد که با کمترین امکانات بیشترین افتخار را خلق کردند و در این مسیر با مشکلاتی عدیده روبه‌رو شده‌اند که علی‌رغم کسب مقام‌های کشوری کسی از آنان حمایت نکرد بنابراین ما اکنون از مردم تقاضا داریم که به ورزشکاران کمک کنند تا آنان بتوانند روی سکوهای افتخار ایران نام کاشان را برافراشته کنند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: امشب بذری می‌کاریم که یقینا با سابقه درخشان خیرین و مردم کاشان در مدرسه‌سازی، دانشگاه‌ سازی و غیره درخت تنومندی خواهد شد که میوه‌های آن در حوزه ورزش ذائقه تمام کاشانی‌ها را‌ شیرین می‌کند.

رییس هیئت امنا موسسه حامیان ورزش کاشان تصریح کرد: با همت جمعی از ورزش دوستان و خیرین، موسسه حامیان ورزش کاشان برای حمایت از این صحنه حماسی از جوانان در حوزه قهرمانی و همگانی حمایت کنیم و امشب نخستین مراسم موسسه حامیان ورزش که موسسه‌ای مردمی است تشکیل شد و از 20 عزیزی که در این سال‌ها به کمک ورزش شتافتند و ورزش و جوانان شهرمان را تنها نگذاشتند تقدیر می‌کنیم.

ساداتی‌نژاد با بیان این که ما در کاشان در زیرساخت و حوزه امور جاری دچار مشکل هستیم افزود: کسی که در کاشان مقام اول آورده برای تهیه بلیط اتوبوس دچار مشکل می‌شود و بعضی در کشور حائز رتبه اول هستند ولی هزینه رفتن به مسابقات جهانی را ندارند و این چهره‌های گریان برای مسولان غمناک و تاسف بار است بنابراین حساب اندوخته ورزشیار به جهت مشکلات جاری ورزشکاران کاشان افتتاح می‌شود تا راهی برای حمایت این عزیزان فراهم شود.

 شایان ذکر است  موسسه فرهنگی حامیان ورزش کاشان که با پیشنهاد و پیگیری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و همکاری جامعه ورزشی کاشان به صورت رسمی تشکیل شد در اولین و مهمترین قدم خود توانست امید و نشاط را به جامعه ورزشی کاشان به ارمغان بیاورد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت

امتداد - سقف تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی و مجموع تراکنش‌های خرید شخصی در کل شبکه بانکی و پست بانک ایران افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حداکثر مبلغ تراکنش خرید از هر کارت متعلق به شخص حقیقی (نقدی و اعتباری) از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و همچنین مجموع تراکنش های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، این خدمت در پست بانک ایران نیز همزمان با شبکه بانکی کشور انجام شده است و در دسترس مشتریان بانک قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲