Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس اهرابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در سال 94 نیز سه هزار و 496 صندوق صدقات به مراکز نیکوکاری در شهرستان های گرمه و جاجرم تحویل داده شد.
وی اضافه کرد: با اجرای طرح واگذاری صندوق صدقات به مراکز نیکوکاری، خود مردم وارد حیطه کار می شوند و با نظارت آنها مبالغ جمع آوری شده از محل صدقات برای نیازمندان هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهرابی ادامه داد: در هشت ماهه امسال چهار میلیارد و 200 میلیون ریال صدقه از مراکز نیکوکاری در سطح خراسان شمالی جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 201 درصد رشد را نشان می دهد.
وی مجموع صدقات جمع آوری شده در هشت ماهه امسال را 24 میلیارد و 370 میلون ریال عنوان کرد و گقت: شهرستان بجنورد با مبلغ 10 میلیارد ریال بیشترین درآمد را در سطح استان از محل صدقات به خود اختصاص داده است.
اهرابی تعداد مراکز نیکوکاری در سطح خراسان شمالی را 69 مرکز برشمرد و اظهارکرد: در استان 2 هزار و 300 صندوق بزرگ، یک هزار و 800 صندوق متوسط و 118 هزار صندوق کوچک جهت جمع آوری صدقات وجود دارد.
اکنون 33 هزار خانواده محروم با جمعیت 53 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد خراسان شمالی هستند که بیش از 47 درصد از این خانوار ها یعنی حدود 16 هزار نفر در مناطق محروم ساکن هستند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی لرزید

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر امروز (جمعع) تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند.

به گزارش مشرق، براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

دیگر خبرها

  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • خراسان شمالی لرزید