Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: مالک باشگاه نفت زمانی که سر کوچه‌‌شان هم جریمه می‌شود, به گردن ما می‌اندازد.

رضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه امروز (یکشنبه) در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که با حضور افتخاری (مدیر عامل باشگاه استقلال) و گرشاسبی (سرپرست باشگاه پرسپولیس) برگزار شد, اظهار داشت: با توجه به تاکیدات وزارت ورزش در این جلسه راه‌های گسترش هم‌کاری اداره کل  با مسؤلان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه بخشی‌ از زیرساخت‌های این دوباشگاه در تهران دچار مسائل حقوقی است, هم‌فکری شد تا چگونه می‌توان این مشکلات را برطرف کرد. همچنین برای میزبانی شایسته این دو باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا صحبت شد.  بنا شد این جلسات ادامه پیدا کند تا بتوانیم بخشی از دغدغه‌ها را برطرف کنیم. برای میزبانی این تیم‌ها در آسیا نیاز است مقامات استان تهران همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این جلسه درمورد کمک‌های مالی اداره کل به این باشگاه‌ها هیچ صحبتی  نشده, افزود: استقلال و پرسپولیس از کمک‌های مالی دولتی منع شده‌اند و ما نمی‌توانیم حتی یک ریال هم به آنها کمک کنیم چون این موضوع ممنوعیت دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به اظهارات امروز جهانیان مبنی بر اینکه مقصر جدایی درخشان از این تیم رضا گل‌محمدی بوده است, گفت: اجازه بدهید من درمورد این موضوع صحبتی نکنم چون جهانیان زمانی که سر کوچه‌‌شان هم جریمه می‌شود, به گردن ما می‌اندازد. من فقط یک نامه به مجمع واگذاری باشگاه نفت ارسال کردم در مورد اینکه طبق دستور مرجع قضائی نمی‌توانیم مجوز صادر کنیم و صراحتاً به این موضوع اشاره کردیم.

وی ادامه داد: من از روزی که این نامه را فرستادم پیش‌بینی می‌کردم. ایشان (جهانیان) آزاد است که هر چه می خواهد بگوید. من فقط از مجمع نفت خواستم که تکلیف را روشن کنند چراکه این تیم تهرانی که حالا از آسیا حذف شده, حداقل در لیگ بماند. مجمع واگذاری نفت فعلا مالک این باشگاه است و باید آنها وضعیت را مشخص کنند.

گل‌محمدی در ادامه تصریح کرد: ما هیچ مشکل شخصی‌ای با جهانیان نداریم و هر شخص و گروهی که سه شرط لازم را تضمین کند می‌تواند با توجه به ضوابط فدراسیون فوتبال مالکیت را بر عهده بگیرد. هرگاه این سه شرط که حل مشکل دارایی, پرداخت  بدهی بازیکنان و کادر فنی و پرداخت حق مکان میزبانی مسابقات‌شان است, اجرا شود و بتوانند از دستور رفع ممنوعیت مرجع قضائی را بگیرند, ما مشکلی نخواهیم داشت. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که واقعیت‌ها را به منصه ظهور بگذارند تا همه با چشمان باز اتفاقات را رصد کنند و تشخیص بدهند که چه کسی واقعیت‌ها را می‌گوید و چه کسی فرار رو به جلو می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: چه طور می‌شود ما اول آدم خوب و دوست‌ داشتنی‌ای بودیم اما حالا که این فرد به تعهداتش عمل نکرده و ما داریم قانون را اجرا می‌کنیم شدیم آدم بد؟ نامه مرجع قضائی ملاک عمل ما است. در حاضر حاضر تیم‌های پایه نفت و بخش بانوان آن تعطیل است و کادر فنی این تیم هم با مشکل رو به رو شده است.

انتهای پیام/

 

 

R7878/P35350/S3,27/CT1 موضوعات مرتبط نفت تهران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: باتوجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه های سطح منطقه چهار اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد، از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: با توجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه‌های سطح منطقه ۴ اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد آغاز شده و در همین خصوص در فروردین ماه سال جاری، هزار مترمربع سنگ فرش در خیابان امام خمینی (ره) اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص صورت گرفته در سطح این منطقه شهری طی اردیبهشت ماه سال جاری افزود: در راستای اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی، بهسازی جداول سطح منطقه با هدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری در دست اجراست.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک ادامه داد: در این خصوص بیش از ۲۰۰ متر طول جدول عرضی، کانیو، ایستاده در خیابان جهانگیری، میرزای شیرازی و تفرش اجرا شده است.

حبیبی ادامه داد: همچنین جداول کانیو واقع در خیابان شهدا کوچه ایمان به طول ۳۰ متر ترمیم و ۸۰ متر جدول تک ایستاده در خیابان میرزایی شیرازی کوچه انتظار، اجرایی شده است.

وی همچنین از اجرای ۳۰۰ تن آسفالت در سطح این منطقه شهری از ابتدا سال جاری در راستای بهبود و ارتقا سطح کیفی معابر خبر داد و گفت: از این حجم آسفالت پخش شده، شهرک قائم، خیابان ادبجو، جهانگیری و… از جمله محله‌هایی بودند که با درخواست شهروندان مورد بهسازی قرار است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک تاکید کرد: طبق سنوات گذشته، از ابتدای سال ۱۴۰۳ در بخش بهسازی و مرمت آسفالت معابر، ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 748506

دیگر خبرها

  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان