Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@13:14:47 GMT

مسابقات جام حذفی لغو میشود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۷۵۹۱

«سعید فتاحی» مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: بر خلاف اعلام استانداری هیچ مسابقه ای در جام حذفی لغو نخواهد شد. ناطقان: کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران دقایقی قبل با تشکیل جلسه تعطیلی کلیه مدارس این استان را اعلام کرد و از تصمیم به لغو رقابت های جام حذفی فوتبال کشور که روز دوشنبه میان تیم های استقلال تهران و ایرانجوان بوشهر و روز سه شنبه میان پرسپولیس و صنعت و نفت آبادان برگزار می شود، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در واکنش به این تصمیم، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا، گفت: بر خلاف این تصمیم هیچ کدام از بازی های جام حذفی لغو نشده و دوستان تنها می توانند برای زیر مجموعه های خود تصمیم گیری کنند.

وی افزود: بار دیگر تاکید می کنم سازمان لیگ فدراسیون فوتبال هیچ یک از مسابقات خود در چارچوب جام حذفی را لغو نکرده است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: در حال حاضر بیشترین و کثیف ترین هوا با آلاینده 177 در منطقه 13 تهران است، اما در منطقه 22 که ورزشگاه آزادی در این منطقه مستقر است، آلاینده ها به 139 می رسد که این عدد حتی با مرحله هشدار نیز فاصله دارد.

وی در پایان اظهار کرد: تنها خواسته ما از هواداران مسن و همچنین کسانی که بیماری های خاصی دارند، این است که به ورزشگاه آزادی نیایند. منبع: ایرنا برچسب ها: مسابقات جام حذفی ، لغو مسابقات ، آلودگی هوا

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند