Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی رسمی اتحادیه میهنی کردستان عراق با اشاره به اینکه مسعود بارزانی باید مسئولیت شکست همه پرسی را بر گردن بگیرد اطلاعات جدیدی در خصوص این همه پرسی و مخالفت اتحادیه میهنی کردستان عراق با آن مطرح کرد.

ایران آنلاین /«سعدی احمد پیره» که در جمع اعضای اتحادیه میهنی کردستان عراق در اربیل سخن می گفت، افزود: دو روز قبل از برگزاری همه پرسی ما به عنوان اتحادیه میهنی کردستان عراق به حزب دمکرات کردستان عراق اعلام کردیم که از پیشنهاد کشورهای مختلف برای مذاکره با بغداد حمایت می کنیم که مسعود بارزانی در پاسخ گفت: چرا زودتر این را نگفتید، حالا دیگر دیر شده است و چه پاسخی باید به مردم اربیل، سلیمانیه و دهوک بدهیم؟ ما هم گفتیم: ما پیش بینی نمی کردیم که واکنش های منطقه ای و اقلیم به این شدت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدی احمد پیره افزود: بارزانی گفت که اگر شما مخالفت کنید در اربیل و دهوک هم که شده همه پرسی را برگزار می کنیم، هر اتفاقی افتاد بگذار بیافتد. گفتیم، مسئولیت این را می پذیرید؟ گفت: بله اما به من یک وعده بدهید، موضع خود را اعلام نکنید و از مردم هم نخواهید که به همه پرسی رای ندهند.
سخنگوی رسمی اتحادیه میهنی کردستان عراق در ادامه اضافه کرد: بارزانی در ادامه سخنان خود گفت اگر در این پروژه شکست خوردم به تلویزیون آمده و به همه اعلام می کنم که اتحادیه میهنی کردستان عراق مخالف همه پرسی بود، حالا از وی می خواهیم به تلویزیون بیاید و به قول خود عمل کند.
به زعم سعدی پیره اشتباه بزرگ در خصوص زمان همه پرسی بود که نباید انجام می شد.
همه پرسی کردستان عراق به رغم مخالفت های داخلی، منطقه ای و جهانی سوم مهرماه سال جاری به اصرار مسعود بارزانی برگزار شد که منجر به قطع روابط بغداد و جهان با شمال عراق شد. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی فصل خوب و آرامی را در هوادار سپری کرده است. او از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بنفش‌ها حضور داشت و در ۲۵ بازی متوالی لیگ و حذفی به میدان رفت.

حالا در بازی برابر مس سونگون در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مسعود شجاعی که رفاقت دیرینه‌ای هم با حقیقی دارد به‌طور کامل به گلر مورد اعتمادش استراحت داده است.

علیرضا حقیقی با انتشار یک استوری برای هم‌تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد. در این مسابقه آرشا شکوری، گلر تیم ملی نوجوانان فیکس شده است.

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است