Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@20:14:16 GMT

20هزار کشته در سال، دستاورد خودروسازان داخلی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۰۴۴۸

20هزار کشته در سال، دستاورد خودروسازان داخلی

به گزارش جهان نيوز، محمدعلی کوزه گر قائم‌مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری «جشنواره مسئولیت اجتماعی» که امروز برگزار شد،اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارها، سالانه بیش از ۲۰ هزار نفر از هموطنان در سوانح رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و چندین برابر این آمار نیز در این حوادث دچار معلولیت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی تاکید کرد: کشته ها و تلفات ناشی از حوادث رانندگی، دستاورد خودروسازان داخلی است و بسیاری از افراد نیز در حوادث فوق دچار انواع معلولیت شده و با مشکلات بسیاری روبرو می‌شوند.

قائم‌مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: جشنواره مسئولیت اجتماعی، برای ترویج فرهنگ احساس تکلیف هموطنان نسبت به یکدیگر در پایان سال جاری برگزار می‌شود و نشست خبری امروز در واقع شروع این جشنواره است.

کوزه گر خاطرنشان کرد: نشان مسئولیت اجتماعی در زمان برگزاری جشنواره، به سازمان‌ها و نهادهایی اعطاء خواهد شد که فعالیت موثری در این حوزه ارائه کنند.

وی تصریح کرد: تشخیص اینکه نشان مسئولیت اجتماعی به کدام یک از مجموعه ها تعلق خواهد گرفت، توسط کمیته های علمی مورد ارزیابی و بازنگری قرار می‌گیرد.

قائم‌ مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: بر اساس تعریف مسئولیت اجتماعی، برخی از موارد به صورت وظایف درون سازمانی و همچنین بعضی از آنها به صورت خدمات برون سازمانی تعریف شده‌اند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته