Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اربيل – ايرنا - سخنگوي رسمي اتحاديه ميهني کردستان عراق با اشاره به اينکه مسعود بارزاني بايد مسئوليت شکست همه پرسي را بر گردن بگيرد اطلاعات جديدي در خصوص اين همه پرسي و مخالفت اتحاديه ميهني کردستان عراق با آن مطرح کرد.

«سعدي احمد پيره» که در جمع اعضاي اتحاديه ميهني کردستان عراق در اربيل سخن مي گفت، افزود: دو روز قبل از برگزاري همه پرسي ما به عنوان اتحاديه ميهني کردستان عراق به حزب دمکرات کردستان عراق اعلام کرديم که از پيشنهاد کشورهاي مختلف براي مذاکره با بغداد حمايت مي کنيم که مسعود بارزاني در پاسخ گفت: چرا زودتر اين را نگفتيد، حالا ديگر دير شده است و چه پاسخي بايد به مردم اربيل، سليمانيه و دهوک بدهيم؟ ما هم گفتيم: ما پيش بيني نمي کرديم که واکنش هاي منطقه اي و اقليم به اين شدت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعدي احمد پيره افزود: بارزاني گفت که اگر شما مخالفت کنيد در اربيل و دهوک هم که شده همه پرسي را برگزار مي کنيم، هر اتفاقي افتاد بگذار بيافتد. گفتيم، مسئوليت اين را مي پذيريد؟ گفت: بله اما به من يک وعده بدهيد، موضع خود را اعلام نکنيد و از مردم هم نخواهيد که به همه پرسي راي ندهند.
سخنگوي رسمي اتحاديه ميهني کردستان عراق در ادامه اضافه کرد: بارزاني در ادامه سخنان خود گفت اگر در اين پروژه شکست خوردم به تلويزيون آمده و به همه اعلام مي کنم که اتحاديه ميهني کردستان عراق مخالف همه پرسي بود، حالا از وي مي خواهيم به تلويزيون بيايد و به قول خود عمل کند.
به زعم سعدي پيره اشتباه بزرگ در خصوص زمان همه پرسي بود که نبايد انجام مي شد.
همه پرسي کردستان عراق به رغم مخالفت هاي داخلي، منطقه اي و جهاني سوم مهرماه سال جاري به اصرار مسعود بارزاني برگزار شد که منجر به قطع روابط بغداد و جهان با شمال عراق شد.
خاورم*351*380*شبس*1613*انتشار دهنده: عبدالله غفاري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی فصل خوب و آرامی را در هوادار سپری کرده است. او از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بنفش‌ها حضور داشت و در ۲۵ بازی متوالی لیگ و حذفی به میدان رفت.

حالا در بازی برابر مس سونگون در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مسعود شجاعی که رفاقت دیرینه‌ای هم با حقیقی دارد به‌طور کامل به گلر مورد اعتمادش استراحت داده است.

علیرضا حقیقی با انتشار یک استوری برای هم‌تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد. در این مسابقه آرشا شکوری، گلر تیم ملی نوجوانان فیکس شده است.

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است