Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@02:32:57 GMT

پست های بازرسی شهر بغداد برچیده می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۸۱۶۹

یک منبع در فرماندهی عملیات بغداد از برچیده شدن پست های پر تعداد بازرسی (سیطره) در داخل شهر بغداد تا نیمه سال 2018 خبر داد.

به گزارش ایرنا، این منبع روز یکشنبه به پایگاه خبری الغد پرس گفت که حیدرالعبادی نخست وزیر و فرمانده کل قوای مسلح عراق درحال مطالعه برچیده شدن پست های ثابت بازرسی در سطح شهر بغداد است که در سالهای اخیر بدلایل امنیتی ایجاد شده تاثیر منفی شدیدی در تردد روان درون شهری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نهادهای امنیتی در دوره اخیر با تمرکز بر روی فعالیت اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی موفق شده اند بیش از 90 درصد اقدامات هسته های زیرزمینی داعش برای انجام عملیات در داخل کمربند امنیتی بغداد را کشف و خنثی کنند.

این منبع افزود: تقویت فعالیت های پلیسی و اطلاعاتی برای برخورد با باندهای تبهکار و مجرمان اجتماعی نیز در محدوده بغداد و مناطق اطراف آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با تقویت فعالیت های اطلاعاتی، همه ایست های بازرسی در محدوده شهر بغداد تا نیمه سال 2018 برچیده خواهد شد و این امر تا 55 درصد در روانی عبور و مرور در سطح پایتخت تاثیر گذار خواهد بود.

این منبع همچنین اعلام کرد که در ماههای اخیر کلیه ایست های بازرسی فرعی در بغداد جمع آوری و تنها سیطره های اصلی باقی مانده است.

منبع: ایرنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت، فرزاد سردارزاده از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و اظهار کرد: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته از سطح بازار استان کشف شده است.

وی افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفان به ارزش ریالی هفت میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گران‌فروشی و کم فروشی را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله کم‌فروشی، گران‌فروشی و درج نشدن قیمت، واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 751144

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور