Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،سید هادی قره سید رومیانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری، با عبدالکریم حسین زاده رئیس فراکسیون حقوق شهروندی و بهرام پراسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار در رابطه با همکاری و تبادل نظر بیشتر نمایندگان مجلس و وزارت دادگستری بحث و گفتگو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زاده اظهار داشت: به نظرم یکی از مسیرهای مهم و اساسی برای ایجاد امنیت پایداربرای سرمایه گذاران داخلی و خارجی این است که امنیت خاطر به طور کامل در فضای کشور وجود داشته باشد.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ارتباط وزارت دادگستری با مجلس شورای اسلامی گفت: تصورم این است که وزارت دادگستری نسبت به دولت قبل میزان و وسعت ارتباطش بهتر شده و نگاه پاسخگوتری نسبت به مطالبات مردم و مجلس دارد و این بسیار خوب است.

رئیس فراکسیون حقوق شهروندی ادامه داد: دستگاههای قضایی و دادگستری،تمایل زیادی به پاسخگویی نداشتند ولی این روند پاسخ دهی و مطلوبی  که در این دولت توسط وزارت دادگستری درحال انجام است،به پیشبرد مطلوب تر اهداف وانسجام بیشتر و بهتر کمک می‌کند.

انتهای پیام/ع

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه با موضوع ترویج الگوی کشت محصولات زراعی و باغی   در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجان غربی  برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با  اصول تغذیه، مبارزه با آفات، بیماری ها وعلفهای هرز در محصولات سیب درختی و کلزا آشنا شدند.

 مددکاران ترویجی بعنوان عاملین شبکه ترویج در روستاها نقش مهمی در  انتقال دانش فنی و سیاستهای بخش کشاورزی به بهره برداران دارند.

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است