Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی با همراهی 45 نفر از اساتید و دانشجویان دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب دافوس ارتش جمهوری اسلامی به منظور بازدید از ظرفیت های تجاری و صنعتی استان هرمزگان به بندرعباس سفرکرد.

سردار صفوی و هیأت همراه عصر روز گذشته (شنبه 25 آذرماه)، در بدو ورود به منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی طی تشریفاتی خاص مورد استقبال مدیران ارشد اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه حضور خود در پیشرفته ترین و بزرگترین بندر تجاری کشور، در نشستی مشترک با مدیران و کارشناسان منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با آخرین دستاوردهای متخصصان حوزه دریایی و بندری کشور آشنا شد و در جریان جدیدترین وضعیت عملیاتی بزرگترین بندر تجاری ایران قرار گرفت.

معاون اداره بنادر و دریانوردی استان هرمزگان طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، به بیان مأموریت های تخصصی سازمان بنادر و دریانوردی و حیطه فعالیت آن در صنعت حمل و نقل دریایی کشور پرداخت.

وی توضیحاتی را در خصوص برنامه های کلان سازمان بنادر برای ارتقای جایگاه بندر شهید رجایی در عرصه بین المللی و منطقه ای به اساتید و دانشجویان شرکت کننده در این نشست ارائه کرد.

در بخش پایانی این نشست به سوالات اساتید و دانشجویان دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب دافوس ارتش جمهوری اسلامی پاسخ داده شد.

سرلشکر صفوی در ادامه برنامه حضور خود در پایتخت اقتصادی ایران، با همراهی اساتید و دانشجویان دانشگاه دافوس ارتش جمهوری اسلامی از بخش های مختلف پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران دیدن کرد.

اراضی پشتیبانی متعلق به سرمایه گذاران بخش خصوصی، پایانه های ۱ و ۲ کانتینری، پایانه کالاهای متفرقه و عمومی، همچنین اراضی ۲۰۰ هکتاری و اماکن و تاسیسات نفتی بندر خلیج فارس از جمله بخش هایی بود که مورد بازدید این گروه قرار گرفت.

گفتنی است، یک فروند کشتی فله بر متعلق به ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز مورد بازدید این گروه قرار گرفت تا اطلاعاتی در خصوص نحوه فعالیت و خدمات دهی به کشتی های تجاری نیز به دانشجویان طی یک بازدید میدانی ارائه شود.

 

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در این باره تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد، ظلم و جنایتی بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو امنیت کل منطقه و امنیت اسرائیلی‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به واکنش اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات و آرامش منطقه است.

اردوغان ادامه داد که نباید جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد که روابط تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی همانگونه که قبلا نیز مسوولان گفته بودند، متوقف شده است.

اردوغان تاکید کرد صهیونیست‌ها غزه و فلسطین را به طور کامل نابود کردند.

پس از گذشت ٢٠١ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)