Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفتگویی را با ملی پوش موفق کشورمان انجام داده ایم

طرفداری- حسین طیبی، ملی پوش فوتسال کشورمان که در تیم غیرت یکی از تیم های قدرتمند اروپا بازی می کند بعد از درخشش و قهرمانی با تیم غیرت در جام حذفی قزاقستان به گفتگو با ما نشسته است. گفتگوی طرفداری با حسین طیبی را در زیر می خوانید:

ابتدا در مورد شرایط خودت صحبت می کنی؟ ظاهرا این روز ها آماده ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همیشه چه زمانی که 3 سال در روسیه بودم و چه الان که در خدمت تیم غیرت هستم همیشه سعی کردم نماینده خوبی برای ایران باشم. کل دنیا به فوتسال ایران احترام می گذارد و من هم همیشه دوست داشتم نماینده خوبی برای ایران باشم. در تیم ما رقابت بسیار سخت است. 10-12 بازیکن برزیلی در تیم داریم و همین من را مجبور می کند که همیشه در بهترین شرایط خود باشیم من هم همیشه سعی کردم بتوانم شرایط آرمانی خود را حفظ کنم.

در جام حذفی با تیم غیرت به قهرمانی رسیدی. در مورد این مسابقات توضیح می دهی؟ این قهرمانی در شرایط سختی به دست آمد یا به راحتی قهرمان شدید؟

مسابقات جام حذفی قزاقستان سخت محسوب می شود البته این سختی به دلیل فشردگی آن است. ما ابتدا 6-7 بازی انجام دادیم تا به 8 تیم برتر برسیم. 8 تیم به دو گروه 4 تیم تقسیم شدند که از هر گروه دو تیم صعود می کرد و بعد هم دیدار نیمه نهایی و فینال. 4 تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی واقعا تیم های قدرتمندی بودند چرا که هر کدام از تیم ها از بازیکنان خارجی و برزیلی بهره می بردند. ما در بازی نیمه نهایی به سختی در وقت اضافه 2-1 پیروز شدیم.


 هم موفق شدی در نیمه نهایی و فینال گلزنی کنی و هم آقای گل رقابت ها شدی. چه احساسی داشتی؟

خدا را شکر می کنم که هم توانستم در نیمه نهایی و هم در فینال گلزنی کنم. در کنار این اتفاق توانستم به آقای گلی رقابت ها برسم که برای شخص خودم بسیار با ارزش بود. من کار به رقابت با سایر بازیکنان در تیم های دیگر ندارم، هم اینکه با بازیکنان پر شمار برزیلی خودمان رقابت می کنم برای من کافی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال پالما مایورکا اسپانیا که حسین طیبی و مسلم اولادقباد را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 17:30 امروز در سالن کارن دمیرچاین شهر ایروان ارمنستان در مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا پرتغال قرار می‌گیرد و به دنبال دومین صعود پیاپی به بازی فینال است.

پالما که سال گذشته با درخشش خیره کننده حسین طیبی توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و با برتری مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال به قهرمانی دست پیدا کند، امروز بدون این ستاره ایرانی به مصاف بنفیکا می‌رود.

طیبی که تجربه حضور و درخشش در بنفیکا پرتغال را دارد، به دلیل آسیب دیدگی در جام ملت‌های آسیا غایب بود و امروز هم دور از لیست نفرات پالما مایورکا اسپانیا برای بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

مسلم اولادقباد، دیگر بازیکن ایرانی پالما مایورکا که همراه با تیم ملی ایران به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رسید، اکنون در جمع اعضای تیم اسپانیایی دیده می‌شود و آماده دیدار با بنفیکا پرتغال است و انگیزه زیادی برای پر کردن جای خالی طیبی دارد.

دیگر خبرها

  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی