Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: به حمید بی غم و سایر سرمربیان لیگ برتری بابت خستگی و مصدومیت ملی پوشان حق می‌دهم و خودم هم از این بابت ناراحتم.

سیدمحمد ناظم الشریعه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره گلایه حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بابت مصدومیت و خستگی ملی پوشان این تیم بعد از تورنمنت اصفهان، گفت: من به بی غم و سایر مربیان لیگ حق می دهم ولی خودشان بگویند چه کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باور کنید ما هم در این قضیه مقصر نیستیم. همیشه سعی کرده ام کمترین فشار را به بازیکنان ملی پوش بیاورم و همانطور که می دانید حتی قبل از تورنمنت اصفهان، اردویی نداشتیم.

وی افزود: مشکل حمید بی غم و تمام مربیان باشگاهی، مشکل من هم هست. در تورنمنت اصفهان آنقدر که از مصدومیت حمید احمدی ناراحت بودم، از قهرمانی و شکست دادن روسیه خوشحال نبودم. به هر حال مسابقات لیگ هم فشرده برگزار می شود و این موضوع هم بی ارتباط با مصدومیت ها نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به قرعه ایران در جام ملتهای آسیا، گفت: هر گروه شرایط خودش را دارد. گروه ما هم آسان نیست ولی ما ایران هستیم و مطمئنا سایر تیم ها مقابل ما محکم بازی می کنند تا حداقل امتیاز را بگیرند.

ناظم الشریعه ادامه داد: هر سه تیم همگروه خود را می شناسیم. عراق یک تیم جنگنده است که روز به روز بهتر می شود. آنها قبل از قرعه کشی جام ملتها درخواست بازی دوستانه داده بودند که با آن موافقت نکردیم. چین هم چندین سال است که در فوتسال سرمایه گذاری کرده و تورنمنت های مختلفی را برگزار می کند. معلوم است که آنها برنامه ریزی گسترده ای برای فوتسال داشته اند. میانمار هم از نظر من یک تایلند کوچک است که از دانش مربیان ایرانی سود برده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کنید مقابل این تیم ها مشکلی خواهید داشت؟ گفت: نباید مشکل داشته باشیم ولی از سوی دیگر هیچ تیمی را نمی شود دست کم گرفت. فوتسال در آسیا در حال پیشرفت است و هر سال، مسابقات سختتر می شود. ما هم تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا با تغییراتی که انجام می دهیم، بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال به یکی از دغدغه هایش اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر نگران لیگ هستم. مسابقات لیگ پرفشار برگزار می شود و ما هم برای بازی های پیش رو، زمان استراحت و تمرین نداریم. بعد از لیگ باید کارمان را سریع شروع کنیم. این در حالی است که بازیکنان خسته هستند.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی برای جام ملتها تغییرات چشمگیری خواهد داشت یا با همین بازیکنان فعلی در این رقابتها شرکت می کند؟ گفت: ما یکسری تغییرات در تورنمنت اصفهان داشتیم. بازیکنان جوان و باتجربه را توامان در تیم ملی داریم و تلاش می کنیم بهترین ها را دعوت کنیم. ضمن اینکه باید توجه داشت جام ملتها، محل تجربه اندوزی نیست. ما در مجموع ۴۵ بازیکن را برای تیم ملی زیرنظر داریم که بعد از جام جهانی در اردوهای مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان در این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت بنیه فرهنگی و عقیدتی در جامعه گفت: باید ماموریت فرهنگی و عقیدتی سپاه در چارچوب برنامه‌های تدوین شده به نحو شایسته ایی انجام شود.

وی افزود: راه اندازی سازمان‌ها و تشکل‌های عقیدتی سیاسی و فرهنگی و تقویت آنها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد