Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر سومین همایش تفسیر و تفسیرنگاری گفت: سومین همایش تفسیر و تفسیرنگاری با عنوان قرآن پژوه روشن بین، نکوداشت مرحوم آیت‌الله علی واعظ‌زاده‌خراسانی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام علی رحمانی عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی از سال 90 با هدف معرفی شخصیت‌های تاثیرگذار حوزه دین برگزاری همایش‌های تفسیر و تفسیرنگاری را آغاز کرد که نخستین دوره در سال 90 با معرفی مرحوم آیت‌الله علی‌اکبر نهاوندی و دومین دوره در سال 94 با معرفی مرحوم میرزا هاشم میردامادی جد مادری مقام معظم رهبری برگزار شد و در این برنامه‌ها پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر ایشان قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سومین همایش تفسیر و تفسیرنگاری با عنوان قرآن پژوه روشن بین، نکوداشت مرحوم آیت‌الله علی واعظ‌زاده‌خراسانی با حضور اندیشمندان حوزوی داخلی و خارجی از ساعت 8 تا 11 روز پنجشنبه 30 آذر ماه 96 در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

دبیر سومین همایش تفسیر و تفسیرنگاری با اشاره به سخنرانان شاخص این همایش، خاطرنشان کرد: در این مراسم آیت‌الله تسخیری، آیت‌الله مهدوی‌راد، حجت‌الاسلام جعفریان، حجت‌الاسلام رئیسی و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سخنرانی می‌کنند و 28 یادداشت نوشته شده در وصف این استاد فقید حوزوی به مرحله چاپ در می‌آید و کتاب‌های المعجم فی فقه لغه القرآن و سربلاغه نصوص فی علوم القرآن هم از یادگارهای این عالم فقید است مجدد معرفی می‌شود.

رحمانی تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله واعظ‌زاده‌خراسانی از چهره‌های فقهی سرشناس ملی و بین‌المللی بود و از محضر اساتیدی همچون امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، آیت‌الله بهجت، آیت‌الله میلانی، آیت‌الله صدر، آیت‌الله کوه‌کمری، آیت‌الله قزوینی و دیگر علمای بزرگ و شاخص علوم فقهی را کسب کرد و در سطوح مختلف مورد تقدیر واقع شده است.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله واعظ‌زاده‌خراسانی اُنس بسیار زیادی با مرحوم آیت‌الله بروجردی داشت، تاکید کرد: در دوره مسئولیت آن عالم ربانی بحث تقریب مذاهب اسلامی چهره جدیدی به خود گرفت و به واسطه ارتباط با آیت‌الله بروجردی استفاده‌های بسیاری از اندیشه‌های تقریبی برد و یکی از ثمرات مهم آن ارتباط با دانشگاه الازهرا بود و راه‌اندازی شبکه بین‌المللی اجتهاد از دیگر اقدامات مرحوم آیت‌الله واعظ‌زاده‌خراسانی بود.

دبیر سومین همایش تفسیر و تفسیرنگاری گفت: این مراسم با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی، بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود و مجموعه‌ها و دانشگاه‌های دیگر هم جهت همکاری اعلام آمادگی کردند که متاسفانه به دلیل کمبود وقت امکان همکاری میسر نشد.

انتهای پیام/

R41347/P1377/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد

امتداد - سومین نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی عصر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت سال جاری، در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.

به گزارش پایگاه بخری امتداد ، در این نشست الهام مدیر زارع معاون اداره کل حسابداری و امور سهام به ارائه گزارش جمع بندی شده در حوزه مشارکت کارکنان در پذیره نویسی سهام بانک، آتوسا کاملی معاون امنیت اداره کل امنیت و زیرساخت گزارشی از برون سپاری پروژه‌های BCMS –  ISMS و آزمایشگاه امنیت سایبری، سمیه صیقل اردکانی معاون اداره کل اطلاعات اعتباری گزارشی با موضوع جمع آوری اطلاعات تسهیلات، نسترن یزدانیان معاون اداره کل  بانکداری خرد و امور باجه ها گزارشی با موضوع باجه‌های روستایی و توسعه خدمات، محمد چلچراغی معاون سیستم های ستادی اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری گزارشی در حوزه بانکداری الکترونیکی و حسنا اسکندری معاون سرمایه انسانی اداره کل سرمایه انسانی و رفاه گزارشی با موضوع مسیر ارتقاء شغلی ارائه کردند.در ادامه برنامه پرسش و پاسخ با مشارکت معاونین در خصوص موضوعات مطروحه برگزار شد.
در پایان نشست دکتر شیری در جمع بندی مباحث مطروحه هدف از برگزاری جلسات را بهره گیری از ظرفیت ها و ایده های خلاقانه و جدید معاونین بانک در راستای بهبود روند امور و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد بانک در حوزه های ستادی و اجرایی ذکر کرد که مشروح آن در بخش بعدی خبر ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • فتاوای آیت‌الله حکیم در سطح جامعه تحول ایجاد می‌کرد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود