Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@21:32:38 GMT

لیگ برتر انگلیس؛ لیورپول به رتبه چهارم بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۹۶۳۲

لیگ برتر انگلیس؛ لیورپول به رتبه چهارم بازگشت

تهران - ایرنا - تیم فوتبال «لیورپول» با کسب برتری خارج از خانه چهار بر صفر مقابل بورنموث به رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره بازگشت.

به گزارش ایرنا؛ یکشنبه شب در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های انگلیس، لیورپول به میهمانی بورنموث رفت و در پایان به پیروزی چهار بر صفر دست یافت تا همچنان در جمع تیم های بالای جدول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«کوتینیو»، «دژان لوورن»، «محمد صلاح» و «روبرتو فیرمینو» در این دیدار خارج از خانه برابر لیوپول موفق به گلزنی شدند.
شاگردان «یورگن کلوپ» با کسب نهمین پیروزی فصل خود با 34 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های انگلیس قرار گرفتند و بورنموث نیز 16 امتیازی باقی ماند.
همچنین، عصر یکشنبه منچستریونایتد برابر وست برومویچ به پیروزی دو بر یک دست یافت و 41 امتیازی شد.
هم اکنون تیم های منچسترسیتی با 52، منچستریونایتد با 41، چلسی با 38، لیورپول با 34 و آرسنال با 33 امتیاز در رتبه های اول تا پنجم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره قرار دارند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783*شبس*1613*خبرنگار: امیر میرزاییان*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس روبروی تاتنهام به میدان رفت و در یک بازی جذاب و تماشایی توانست با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را از آن خود کند.

با وجود نتایج نه چندان خوب در چند هفته اخیر، به نظر می‌رسد که لیورپول هنوز هم به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در این فصل امیدوار است و کسب پیروزی برابر تاتنهام باعث شد که همچنان در جمع مدعیان حضور داشته باشد. تیم یورگن کلوپ به رهبری محمد صلاح توانست به امتیاز ۷۸ برسد تا امیدش را از دست ندهد.

این بازیکن یکی از جذابیت‌های لیگ برتر انگلیس برای هواداران است چون سال به سال رکوردهای جذابی را به ثبت می‌رساند و نشان داده است که یکی از مهم‌ترین مهره‌ها و اعضای یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های حاضر در فوتبال این کشور است.

رهبر تیم ملی مصر در حال حاضر توانسته اسن حداقل ۲۵ گل در شش فصل از هفت فصلی که پیراهن لیورپول را به تن داشته است به ثمر برساند. او در این فصل ۱۸ گل در لیگ برتر، پنج گل در لیگ اروپا، یک گل در جام اتحادیه و یک گل هم در جام حذفی وارد دروازه حریفان کرده است.

یکی دیگر از نقاط قوت صلاح در ارسال پاس گل است که در بازی برابر تاتنهام هم توانست یکی از آنها را برای هاروی الیوت ارسال کند و این بازیکن ۲۱ ساله با یک شوت باورنکردنی و درخشان توانست دروازه حریف را باز کند.

همین پاس گل به صلاح کمک کرد که به اولین بازیکنی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل شود که توانسته است در سه فصل متوالی آمار تعداد گل بیشتر از ۱۰ و تعداد پاس گل بیشتر از ۱۰ را به ثبت برساند.

علاوه بر این، این پنجمین فصلی است که صلاح در آن توانسته است بیشتر از ۱۰ گل به ثمر برساند و حداقل ۱۰ پاس گل ارسال کند. او پیش از این در فصل‌های 23-2022، 22-2021، 20-2019 و 18-2017 هم آماری مشابه را ثبت کرده بود. نکته جالب ماجرا اینجا است که تنها یک بازیکن پیش از این موفق به ثبت چنین رکوردی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شده که وین رونی افسانه‌ای بود.

لیورپول در دو بازی باقی مانده از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باید دوشنبه هفته آینده روبروی استون ویلا و میدان برود و یکشنبه هفته بعد از آن به مصاف ولورهمپتون خواهد رفت. آنها باید تحت هر شرایطی در این دیدارها به پیروزی برسند اما در عین حال امیدوار باشند که فولام بتواند در دیدار برابر تیم پپ گواردیولا آنها را همراهی کند و آرسنال هم در بازی مقابل منچستریونایتد امتیاز از دست بدهد.

احتمال کسب عنوان قهرمانی در این فصل برای آنها بسیار پیچیده است اما نکته مثبت در تمامی شرایط این است که آنها می‌توانند در فصل آینده بار دیگر به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگردند. هر چند نباید فراموش کرد که قرارداد صلاح با لیورپول در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و شاید این آخرین فصل حضور او در آنفیلد بود.

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ