Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه حملات چند روز گذشته هواپیماهای عربستان سعودی به اهداف غیر نظامی از جمله منازل مسکونی و بازارهای خرید در شهرهای مختلف یمن و همچنین حمله روز جاری به مراسم عروسی در استان مارب را که منجر به کشته و مجروح شدن ده ها نفر از شهروندان بیگناه یمنی از جمله زنان و کودکان شد، شدیدا محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام قاسمی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان قربانیان این جنایات خشونت بار افزود: تشدید بمباران های مناطق مسکونی، استمرار محاصره و بستن منافذ ورودی دریایی، زمینی و هوایی و عدم اجازه ورود کمک های انسانی و مایحتاج زندگی از سوی حاکمان عربستان سعودی نشان از استیصال و ناکامی و شکست های بی شمار این کشور در رسیدن به اهداف خود از تجاوز به یمن دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با انتقاد از سکوت جامعه بین المللی در قبال جنایات جنگی عربستان سعودی که با تسلیحات آمریکایی صورت می گیرد، حملات به مناطق مسکونی و اهداف غیرنظامی و جلوگیری از دسترسی سازمان ها و نهادهای مسئول بین المللی در امر امدادرسانی را نقض آشکار اصول و قواعد مسلم حقوق بشردوستانه برشمرد و حامیان تسلیحاتی متجاوزان را شریک جنایات روزانه سعودی ها خواند و از سازمان ملل و کشورهای موثر در بحران یمن خواست تا تلاش های خود برای توقف فوری حملات را افزایش و تدابیر و اقدامات لازم برای حفاظت از سلامت و امنیت غیرنظامیان بویژه زنان و کودکان را بکار گیرند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد