Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@06:40:20 GMT

کاهش تلفات تصادفات نیازمند فرهنگ‌سازی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۰۴۶۶

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مهدی جمالی‌نژاد، شهردار یزد 26 آذرماه در دیدار مدیران حمل و نقل استان یزد با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه یکی از مباحثی که همیشه مهم بوده و هست، بحث حمل و نقل و ترافیک است، اظهار کرد: این موضوعات در قرن اخیر به عنوان یکی از موضوعات و مشکلات اساسی درون و برون شهری تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در شهرداری پیش از این سازمان‌ها مستقل بودند ولی با چارت جدید ابلاغ شده، این سازمان‌ها در یک سازمان ادغام شدند و کار بسیار سنگین شده است.
شهردار یزد تصریح کرد: اگر بتوانیم مسائل حمل و نقل در استان یزد را توسعه دهیم بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود ولی در عین حال این کار کاری بسیار سنگین و هزینه‌بردار است.
جمالی‌نژاد با بیان اینکه امیدواریم که بتوانیم این مشکلات را در اسرع وقت برطرف کنیم، گفت: ناوگان اتوبوس‌رانی شهر یزد متاسفانه عمر زیادی دارد و باید بتوانیم جوان سازی این ناوگان را در دستور کار قرار دهیم.
وی افزود: در صورتی که مدیریت شهری در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد، مردم هم کمتر از وسایل نقلیه خود استفاده می‌کنند و برای تردد از وسایل و حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند.
شهردار یزد ادامه داد: متاسفانه تلفات تصادفات رانندگی چه در حوزه درون شهری و چه در حوزه برون شهری زیاد بوده و لازم است در این زمینه فرهنگ‌سازی لازم در جامعه برای رعایت قوانین انجام شود.
جمالی‌نژاد گفت: لازم است ناوگان حمل و نقل عمومی را توسعه بخشیده و در زمینه جوان سازی این ناوگان قدم برداریم تا مردم هم ترغیب به استفاده از آن شوند.
منبع: دفتر امام جمعه یزد

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان

همزمان با دومین روز از دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری در اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل بار پیشرو در کشور است و این سازمان اقدامات قابل توجهی در این حوزه در شهر اصفهان انجام داده و اقدامات ویژه ای در دستور کار خود دارد.

دومین رویداد ملی و نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان از روز گذشته در محل دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است.

برای برای نخستین‌بار در کشور امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری در اصفهان رونمایی شد.

کد خبر 749815

دیگر خبرها

  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • کارگران میبدی تقدیر شدند
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز