Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر سراج امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی دیوان محاسبات و بازرسی کشور موظف است حقوق‌های غیر متعارف کشور را تا 10 سال گذشته بررسی کنند و به مجلس گزارش دهند.به گزارش بلاغ، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه جدید دولت برای ثبت بررسی‌ها در مورد حقوق‌های دریافتی خبر داد و گفت: یک گروه ویژه نیز برای متخلفان در حوزه واردات خودرو و خودروسازان تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر سراج امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی دیوان محاسبات و بازرسی کشور موظف است حقوق‌های غیر متعارف کشور را تا 10 سال گذشته بررسی کنند و به مجلس گزارش دهند.
وی افزود: مقرر شده دولت سامانه‌ای را راه اندازی کند و دیوان محاسبات و سازمان بازرسی بررسی‌های انجام شده خود را در این‌ سامانه ثبت کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه حدود 2 تا 3 درصد از مدیران کشور حقوق‌های نامتعارف را دریافت می‌کردند،‌ تصریح کرد: شایعاتی از سوی مردم در مورد این حقوق‌ها زده شد و دامنه دریافت کننده‌های حقوق‌های نجومی را گسترده کردند و این طور نبود و تعداد افرادی که حقوق‌های نامتعارف می‌گرفتند بسیار کم بود و برخی از این افرادی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کردند مبادی قانونی داشتند.
وی به موضوع افزایش قیمت خودرو اشاره کرد و گفت: برخی از اشخاص ثبت سفارش را متوقف کردند و ادعای حمایت از تولید داخل را دارند و چرا باید قیمت یک‌ خودرو را یک شبه 14 میلیون‌‌تومان افزایش دهند و به فکر مردم نیستند و باید این مردم به کجا پناه ببرند.
سراج از تشکیل گروه ویژه برای ورود به موضوع واردات خودرو و نیز خودروسازان داخلی خبر داد و گفت: از امروز این گروه ویژه وارد سازمان‌هایی که در حق مردم اجحاف کردند،‌ می‌شوند و به زودی مسببان این کار را به مردم و به مبادی ذی‌ربط معرفی می‌کنیم.
وی افزود: بازار اتومبیل آرام بود و یک فضایی ایجاد کردند و ثبت سفارش را بستند و خودروسازان داخلی از این فرصت استفاده کردند و ماشین‌ها را گران کردند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با ابراز تاسف از رعایت نکردن تمام بانک‌ها در مورد سودهای بانکی گفت: سازمان بازرسی ورود پیدا کرد و توانستیم از تخلف بانک‌های دولتی جلوگیری کنیم و متاسفانه بانک‌های خصوصی تحت عنوان عناوین مختلف مصوبه شورای پول و اعتبار را که نهایتش 15 درصد است را رعایت‌ نمی‌کنند و امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده جلوی این بانک‌ها را هم بگیریم.
وی با بیان اینکه سازمان شفافیت بین الملل در ایران نماینده‌ای را ندارند، گفت: این سازمان تحقیقات خود را بر طبق 13 شاخص اعم از مدیریت، بانک‌های جهانی و سایر موارد دریافت می‌کند و در نتیجه نظر نهایی خود را اعلام می‌کند که یکی از شاخص‌هایی‌ که کشور ایران را مورد مطالعه قرار می‌دهند رسانه‌های داخلی کشور است و مصاحبه‌های مسئولان‌ را رصد می‌کنند‌.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد

امتداد - پایتخت عربستان، میزبان پنجاهمین نشست سالانه گروه بانک توسعه اسلامی با سرپرستی ملک سلمان بن عبدالعزیز، بین ۲۸ تا ۳۰ آوریل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد و به نقل از الشرق الاوسط، جلساتی که در ریاض عربستان برگزار می‌شود، برای روسای گروه بانک توسعه اسلامی که نماینده ۵۷ کشور عضو این گروه هستند، فرصتی فراهم می‌کند تا فعالیت‌های توسعه‌ای بانک را برای سال جاری بررسی و در مورد برنامه‌های بالقوه بحث کنند.

قرار است با حضور ۲۰۰۰ شرکت کننده از ۸۰ کشور جهان، بیش از ۱۵ جلسه و کارگاه آموزشی برگزار و همچنین بیش از ۵۵ یادداشت تفاهم و موافقتنامه امضا شود.

این نشست به دنبال حمایت از مشاغل و ارائه یک بستر منحصر به فرد برای ارتباط و ایجاد روابط تجاری و مشارکت با نمایندگان کلیدی و سهامداران از جامعه تجاری است تا به تبادل تجربیات مرتبط و بهترین شیوه‌ها در سرمایه گذاری و تجارت ارائه شده توسط کشور‌های عضو کمک کند.

همچنین علاوه بر بهره مندی از تجارب گروه بانک توسعه اسلامی در ترویج سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی و متقابل، فعالیت ها، خدمات و ابتکارات گروه بانک توسعه اسلامی در کشور‌های عضو، در زمینه‌های سرمایه گذاری، تجارت و بیمه برجسته خواهد شد.

لازم به ذکر است که دکتر محمدرضا فرزین؛ رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز به نمایندگی از کشور ایران در این مجمع حضور دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن