Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر یحیی احسان الهی سرپرست بیمارستان سیدالشهداء (ع) زهک در این همایش گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت منجر به تحولات مطلوبی در سطح بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان و این بیمارستان شده است.

دکتر یحیی احسان الهی افزایش شمار رشته‌های تخصصی و متخصصان، بیشتر شدن تخت‌های بستری، سرپایی و راه اندازی بخش‌های اعصاب و روان، CCU، ICU و پیگیری خرید و نصب دستگاه سی تی اسکن را از جمله اقدامات مطلوب طرح تحول سلامت در این بیمارستان ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در بخش زایشگاه، رایگان بودن هزینه‌های زایمان طبیعی و راه اندازی زایمان بدون درد از جمله اقداماتی بحساب می‌آید که برای حمایت از زایمان طبیعی انجام شده است.

وی گفت: یکی از معضلات جامعه سوق مادران باردار به سمت سزارین است که سبب شده آمار سزارین در کشور از استاندارد‌های جهانی فاصله گیرد.

وی ادامه داد: بیمارستان زهک دارای کارکنانی مجرب، امکانات و تجهیزات بسیار مناسب برای ارائه خدمت به مردم است تا مادران باردار با خیال راحت پا به بیمارستان بگذارند.

سیستان و بلوچستان با افزون بر ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت و ۱۹ شهرستان و ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد

کارشناسان اورژانس پیرانشهر موفق شدند با مدیریت مادر باردار فرآیند زایمان را تسهیل و نوزاد دختر را در داخل آمبولانس به‌دنیا بیاورند.

این مأموریت توسط مرکز پیام آذربایجان‌غربی به پایگاه اورژانس پیرانشهر گزارش شد و کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل فوریت اعزام شدند.

کارشناسان مادر باردار را برای انتقال به بیمارستان به داخل آمبولانس انتقال داده و در مسیر انتقال با توجه به شروع فرآیند زایمان، نوزاد را به دنیا آوردند.

مادر و نوزاد هم اکنون با وضعیت بالینی پایدار در بیمارستان شهید سلیمانی پیرانشهر زیر نظر هستد.

این مأموریت در روستای گلات منگور از توابع شهرستان پیرانشهر اتفاق افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • فعالیت بیش از ۸۵۰ نفر ماما در استان کرمانشاه
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد
  • تولید بیماری‌های احتمالی برای نسل آینده؛ حاصل بی‌توجهی به مامایی
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان