Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیران خارجه مصر، الجزایر و تونس روز یکشنبه در نشستی سه جانبه درتونس ، مخالفت خود را با هرگونه دخالت خارجی در لیبی اعلام کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، وزیران خارجه سه کشور پس از پایان نشست در بیانیه ای که نسخه ای از آن در صفحه توییتر «احمد ابوزید» سخنگوی وزارت خارجه مصر منتشر شد، با تاکید بر ضرورت حفظ یکپارچگی و ثبات لیبی ، اعلام کردند که راه‌حل سیاسی در لیبی باید لیبیایی و برگرفته از اراده مردم این کشور و ناشی از توافق همه گروه های سیاسی این کشور باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سه وزیر همچنین بر ضرورت حفظ یکپارچگی ارضی و یکپارچه کردن همه نهادهای لیبیایی و از جمله ارتش این کشور تاکید کردند.


وزیران خارجه در نشست سه جانبه امروز خود از بیانیه 14 دسامبر 2017 شورای امنیت در خصوص لیبی حمایت کردند و از همه طرف‌های لیبیایی خواستند منافع ملی را بر هر مورد دیگری ترجیح دهند و گفت و گو و توافق را سرلوحه کار خود قرار دهند .


دراین بیانیه، از تلاش‌ مقام‌های لیبیایی در خصوص بحران مهاجران غیرقانونی قدردانی شده و در عین حال خاطر نشان کردند که حل مساله مهاجرت غیر قانونی، نیازمند کمک‌ همه طرف‌ها و جامعه بین المللی است .


وزیران خارجه در پایان بر ضرورت ادامه همکاری های امنیتی و تبادل اطلاعات در خصوص فعالیت و نقل و انتقالات تروریست ها میان خود تاکید کردند.


عبد القادر مساهل وزیر خارجه الجزایر، سامح شکری وزیر خارجه مصر و خمیس الجیهناوی وزیر خارجه تونس در پایان این نشست، توافق کردند نشست آینده آنها درزمانی که بعد اعلام می شود، در الجزایر برگزار شود.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با «رتنو مارسودی» وزیر امور خارجه اندونزی ملاقات کرد.

گفتنی است، رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 6096527 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران