Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پايگاه روزنامه نيويورک‌تايمز گزارش داد که وليعهد عربستان سعودي در سال 2015 يک کاخ را در فرانسه به قيمت 225 ميليون پوند (300 ميليون دلار) خريداري کرده که اين کاخ به عنوان «گران‌قيمت‌ترين خانه جهان» توصيف شده است.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، پايگاه روزنامه نيويورک‌تايمز گزارش داد که وليعهد عربستان سعودي در سال 2015 يک کاخ را در فرانسه به قيمت 225 ميليون پوند (300 ميليون دلار) خريداري کرده که اين کاخ به عنوان «گران‌قيمت‌ترين خانه جهان» توصيف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




آنگونه که نيويورک‌تايمز فاش کرده است نام محمد بن سلمان به عنوان خريدار و مالک اين کاخ به وسيله گروهي از شرکت‌هاي پوششي در فرانسه و لوگزامبورگ مخفي مانده است.

بررسي‌هاي نيويورک‌تايمز نشان مي‌دهد که تمامي اين کمپاني‌هاي پوششي متعلق به شرکت سرمايه‌گذاري «هشت» عربستان سعودي است که مستقيما از سوي بنياد محمد بن سلمان اداره مي‌شود.

مشاور خاندان سلطنتي آل سعود نيز به نيويورک تايمز گفته است که اين کاخ متعلق به محمد بن سلمان است.

محمد بن سلمان اخيرا يکي از آثار هنري لئوناردوداوينچي را به قيمت 450 ميليون دلار خريداري کرده و پيش از اين نيز يک قايق تفريحي به قيمت 500 ميليون دلار خريده است.

اين اقدامات محمد بن سلمان در حالي انجام مي‌شود که وي تعداد زيادي از مقامات و شاهزاده‌هاي عربستان سعودي را به اتهام آنچه فساد مالي ناميده سرکوب کرد.

نيويورک تايمز در توصيف مشخصات اين کاخ محمد بن سلمان مي‌نويسد: اين بنا در حدفاصل ميان «ورساي» و «مارلي لو روي» فرانسه واقع شده که 50 هزار متر مربع زيربناي آن است و بلندي سقف گنبدي شکل سالن بزرگ اين عمارت 16 متر است که با نقاشي‌هاي زيبا روي گچ طراحي شده است.

سال 2015 و در زمان به فروش رفتن اين کاخ مجله «فورچونز» فرانسه آن را «گران‌قيمت‌ترين خانه دنيا» توصيف کرده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان

به گزارش "ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا ستاره و کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن که در چند فصل اخیر درخشش بی نظیری از خود نشان داد، سرانجام مزد تلاش خود را گرفت و به بهترین تیم جهان پیوست.

بنابر اعلام جینو سرچی مدیر باشگاه پروجای ایتالیا، یوکی ایشیکاوا دریافت کننده تیم میلانو ایتالیا به عضویت پروجا درآمد و جانشین ویلفردو لئون ستاره کوبایی لهستانی در این تیم شد.

ایشیکاوا که حدود پنج سال پیش از سیه‌نا در لیگ ایتالیا شروع به کار کرده بود، پله های ترقی را یکی یکی پیمود و حالا در بهترین تیم ایتالیا و جهان از فصل آینده بازی خواهد کرد.

همچنین آگوستین لوزر سرعتی زن آرژانتینی میلانو نیز به همراه ایشیکاوا راهی پروجا شد تا این باشگاه دو خرید خوب در همین اول کار انجام دهد. پروجا در فصلی که گذشت چهار قهرمانی لیگ، حذفی، سوپر کاپ و جام باشگاه های جهان را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم
  • زبانزد شدن تجمل‌گرایی اشرف خواهر شاه + عکس و سند
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان