Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ یکشنبه شب در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های انگلیس، لیورپول به میهمانی بورنموث رفت و در پایان به پیروزی چهار بر صفر دست یافت تا همچنان در جمع تیم های بالای جدول باقی بماند.
«کوتینیو»، «دژان لوورن»، «محمد صلاح» و «روبرتو فیرمینو» در این دیدار خارج از خانه برابر لیوپول موفق به گلزنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان «یورگن کلوپ» با کسب نهمین پیروزی فصل خود با 34 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های انگلیس قرار گرفتند و بورنموث نیز 16 امتیازی باقی ماند.
همچنین، عصر یکشنبه منچستریونایتد برابر وست برومویچ به پیروزی دو بر یک دست یافت و 41 امتیازی شد.
هم اکنون تیم های منچسترسیتی با 52، منچستریونایتد با 41، چلسی با 38، لیورپول با 34 و آرسنال با 33 امتیاز در رتبه های اول تا پنجم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره قرار دارند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!

دیویس مویس، سرمربی با سابقه لیگ برتر انگلیس از رفتن یورگن کلوپ در پایان فصل ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش فارس، با اینکه لیورپول امروز یک روز تلخ و ناامیدکننده داشت ولی دیوید مویس به تمجید از کلوپ پرداخت و به شوخی اعلام کرد که او رفتن این سرمربی آلمانی خوشحال است.

سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس مدعی شد که «حضور کلوپ یک اتفاق عظیم برای لیورپول بود و توانست یک باشگاه بزرگ را به خوبی کنترل کند».

او در پایان به شوخی گفت: عجله کن و زودتر از اینجا برو!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جرارد و یک رکورد دیگر با پیراهن لیورپول(عکس) واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

دیگر خبرها

  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال