Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:34:58 GMT

ستاد بازی های پارا آسیایی در قزوین راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۲۴۱۶

ستاد بازی های پارا آسیایی در قزوین راه اندازی شد

قزوین- مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قزوین گفت: با راه اندازی ستادبازی های پارا آسیایی زمینه شناسایی و حضور ورزشکاران بیشتری را در مسابقات آسیایی معلولان فراهم می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علایی مقدم یکشنبه شب در دیدار معلولان کانون توانا با استاندار قزوین که در محل کانون برگزار شد اظهارداشت: در استان قزوین معلولان در حوزه ورزش هم توانمندی بالایی دارند که باید بستر شکوفایی آنها را مهیا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با این همه ظرفیت در ورزش قهرمانی معلولان متاسفانه فقط ۴ نفر در مسابقات پاراآسیایی شرکت کرده اند که این ظرفیت با کمک حامی مالی می تواند تا ۲۰ نفر افزایش یابد و شانس مدال آوری را بیشتر کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه کانون معلولان توانا همانگونه که در عرصه های مختلف توانسته موفقیتهای ارزشمندی کسب کند در عرصه ورزش هم حرف زیادی برای گفتن دارد و می تواند ورزشکاران زیادی را تحت پوشش قرار داده و بستر حضور آنها را در مسابقات پارا آسیایی مهیا کند.

وی اضافه کرد: با وجود ظرفیت های ورزشی معلولان در استان قزوین ستاد بازی های پارا آسیایی را راه اندازی کرده ایم تا ساماندهی ورزشکاران بسرعت صورت گیرد و با حضور آقای موسوی رئیس هیئت مدیره کانون امیدواریم استعدادهای ورزشی معلولان را شناسایی کرده و مورد حمایت قرار دهیم.

در این دیدار از محمدرضا رجبی قهرمان سومین دوره مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۷ امارات تجلیل شد.

در این دیدار استاندار قزوین و مدیرکل بهزیستی استان قزوین و مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری نیز حضور داشتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین