Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دادستان کل کشور گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامي وقتي ديدند جنگ نظامي فايده‌اي ندارد و گروه‌هايي مانند داعش علي رغم سه سال تلاش موفق نشدند و پوزه آنها به خاک کشيده شد سراغ جنگ اقتصادي و فرهنگي رفتند.
به گزارش خبرنگار قضايي خبرگزاري فارس، حجت الاسلام محمدجعفر منتظري در همايش تخصصي پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان هاي سراسر کشور که صبح امروز برگزار شد، گفت: اهميت اقتصاد براي هر کشور امري بديهي است و قطعا داشتن اقتصادي پويا مولفه ها و آسيب هايي هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: سالهاست استکبار جهاني و در رأس آن آمريکا يکي از راه هاي مبارزه با کشور را مبارزه اقتصادي از طريق تحريم انتخاب کرده اند تا به ارکان نظام آسيب جدي وارد کنند.
منتظري گفت: آنها ديدند جنگ نظامي فايده اي ندارد و گروه هايي مثل داعش علي رغم سه سال تلاش موفق نشدند و پوزه آنها به خاک مذلت کشيده شد. آنها وقتي از جنگ نظامي نتيجه نگرفتند به سراغ اقتصاد و فرهنگ ما آمدند.
دادستان کل کشور تصريح کرد: يکي از راه هاي ضربه زدن به کشور، آسيب زدن به پايه هاي اقتصاد مقاومتي و تعطيلي کارخانجات و کارگاه هايي که براي مردم اشتغال زا است. غرب با برنامه ريزي حساب شده در کانون هاي فکر و انديشه کار مي کنند که يکي از اين اقدامات وارد کرد کردن قاچاق کالا است.
وي ادامه داد: ما همه کارها را متوجه دشمن نمي کنيم، آنها يک راه هايي را باز مي کنند، نبايد فراموش کنيم که نفوذي هاي آنها در کشور هم برنامه ها را تسهيل مي کنند، برخي هم ناخواسته با منفعت طلبي ها و سودجويي ها جاده صاف کن اهداف و برنامه هاي دشمن مي شوند.
منتظري گفت: بحث مشکلات اقتصادي امروز در کشور ما يک امر پنهان و ناشناخته نيست، برخي به صراحت بيان مي کنند، کساني که دست اندرکار مسائل کشور هستند اين موضوع را به صراحت مي گويند.
وي افزود: در برخي جلسات که شرکت مي کنيم شاهد اين حقيقت تلخ هستيم و مبارزه با اين مشکل راهکار دارد و هيچ مشکلي در نظام جمهوري اسلامي نيست که حل نشود.
دادستان کل کشور گفت: مسأله مبارزه با قاچاق کالا و ارز را نبايد کوچک بشماريم، قطعا ورود نيازمندي هاي مردم وقتي غيرقانوني صورت گيرد مي تواند به اقتصاد و اشتغال و سلامت بازار و بخش اداري آسيب بزند و بايد تمام تلاش خود را به کار ببريم که اين مشکل را به صفر يا به حداقل برسانيم.
وي ادامه داد: ما در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با وجود تمام مراقبت هايي که مي شود شاهد ورود کالاهاي قاچاق با حجم وسيع از مرزهاي رسمي و غيررسمي کشور هستيم.
منتظري گفت: افزايش کشفيات کالاي حاکي از چيست؟ اينکه نگذاشتيم کالاها وارد بازار شود يا اينکه به ميزان افزايش کشف افزايش ورودي هم داشته ايم؟ اين دقيقا مثل مواد مخدر است و به هيچ عنوان خوشايند نيست.
دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: بايد کاري کنيم که مبارزه به نحوي صورت گيرد که قاچاقچيان به خودشان اجازه تکرار حرکت خود را ندهند، اگر اينگونه باشد مي توانيم بگوييم موفق بوده ايم.
وي افزود: مساله مبارزه با قاچاق کالا و ارز شوخي بردار نيست و اگر تمام توان خود را در اين عرصه به کار ببريم بزرگترين خدمت را به مردم کرده ايم و قطعا در اين مسير با کارشکني هايي از سوي افرادي که منافع اقتصادي شان به خطر مي افتد، مواجه مي شويد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده