Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@17:54:41 GMT

مفیدترین نوشیدنی‌ها برای تقویت پوست

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۰۹۶۸

مفیدترین نوشیدنی‌ها برای تقویت پوست

پول‌نیوز - برای مراقبت بیشتر و بهتر از پوستتان می توانید از برخی محصولات خوراکی و نوشیدنی های مفید استفاده کنید. از جمله این نوشیدنی ها می توانیم به آب انار، شیرسویا، چای سبز و آب اشاره کنیم. اگر پوستی زیبا و شاداب می خواهید به راهنمایی های ما درادامه این مطلب دقت کنید.
مفیدترین نوشیدنی‌ها برای تقویت پوستبرای مراقبت بیشتر و بهتر از پوستتان می توانید از برخی محصولات خوراکی و نوشیدنی های مفید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این نوشیدنی ها می توانیم به آب انار، شیرسویا، چای سبز و آب اشاره کنیم. اگر پوستی زیبا و شاداب می خواهید به راهنمایی های ما درادامه این مطلب دقت کنید.

بسیاری از خانم‌ها از انواع محصولات آرایشی و بهداشتی برای مراقبت از پوست خود استفاده می‌کنند. اما نباید فراموش کنیم داشتن پوستی شاداب به میزان زیادی به رژیم غذایی ما بستگی دارد. اگر مواد غذایی مفید برای پوست را در رژیم غذایی خود جای داده‌اید، نوشیدن مایعات را نیز به مراقبت‌های روزانه از پوست اضافه کنید. بهترین نوشیدنی‌ها برای پوست عبارتند از:

آب
آب نه تنها پوست را شاداب می‌سازد بلکه به حفظ خاصیت الاستیسیته و در نتیجه بی‌چین و چروک ماندن آن نیز کمک می‌کند. توصیه می‌شود در روز ۸ لیوان آب بنوشید.

شیر سویا
سویا حاوی موادی است که از کلاژن پوست محافظت می‌کند. همچنین مطالعات نشان می‌دهد مصرف سویا در جوان ماندن پوست و جلوگیری از ایجاد چروک‌ها و نیز تیره شدن پوست تأثیر بسزایی دارد.

چای سبز
این نوشیدنی سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی است که از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید مراقبت می‌کنند. چای سبز برای برطرف کردن قرمزی و ورم پوست هم مفید است.

آب انار
آنتی اکسیدان موجود در آب انار دو برابر آنتی اکسیدان موجود در چای سبز است. به همین دلیل آب انار نوشیدنی فوق‌العاده‌ای است که مواد لازم برای فعالیت فیبرو بلاست‌ها – که وظیفه تولید کلاژن را بر عهده دارند – فراهم می‌آورد و از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ایجاد چروک است.

آب مخلوط شده با تکه‌های خیار
۹۰ درصد وزن خیار را آب تشکیل می‌دهد وبدین ترتیب مصرف خیار به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می‌کند. همچنین خیار سرشار از منیزیم و پتاسیم است که برای کم کردن ورم پوست بسیار مؤثر است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار

به گزارش  ­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­ضاربان افزود: آب لوله کشی‌ها سالم است اگر بعضی جاها­ نشتی داشته باشد کلر توزیع می‌کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت:­ برای­ ­کنترل مالاریا، هم بیماریابی داشتیم هم برای این که این آب‌ها باید خشکانده شود و از تکثیر پشه آنوفل جلوگیری شود و در کنار آن بحث مراقبت از خود بیماری است که لام می‌گیریم یعنی کسی که مشکوک به بیماری باشد لام گرفته می‌شود و درمان می‌شود که احیانا اگر درمان نشود مورد گزش قرار می‌گیرد و دچار آسیب می‌شود. ­ضاربان ادامه داد:­بحث دوم توزیع کلر یک درصد­­است که توصیه کردیم در وهله اول­ ­آب معدنی توزیع­ شود و در کنار آن کلر یک درصد توزیع­ شود تا آب آلوده منجر به ابتلای افراد به بیماری وبا نشوند. وی گفت:­ سمپاشی هم انجام می‌شود تا پشه تکثیر نشود و محلول ریخته می‌شود. ضاربان اظهار کرد­مراقبت از مادران باردار هم از مهمترین ماموریت‌های ما است. وی افزود:­برای خشکاندن آب­ ­از همه نهاد‌ها و ارگان‌های ذی ربط و تاثیرگذار­ از جمله آتش نشانی، اداره آب و فاضلاب، فرمانداری و بخشداری و حتی نیرو‌های مردمی کمک خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم