Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه یکشنبه در شصت و ششمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان، اظهار داشت: رتبه استان هرمزگان درهفته‌های اخیر در سامانه بهین یاب جهش خوبی یافته و از نظر تعداد پرداخت به رتبه 12 رسیده‌ایم.
وی تصریح کرد: بانک‌ها باید با یک ساز وکار جدید و عزم و اراده قاطع تسهیلات رفع موانع تولید را به متقاضیان پرداخت کنند تا سرعت فعال ‌سازی واحدهای راکد و نیمه فعال و ساخت واحدهای تولیدی جدید در هرمزگان افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان تاکید کرد: باید همه دستگاه‌های مسئول و مدیران استان نسبت به رفع مشکلات تولید دغدغه داشته باشند تا از این طریق مشکل بیکاری نیز کاهش یابد.
همتی خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت اجازه ثبت نام از واحدهای گردشگری را نیز در سامانه بهین ‌یاب جهت دریافت تسهیلات رفع موانع تولید صادر کرده و این واحدها در استان می‌ توانند از دی ماه در این سامانه ثبت نام کنند.
وی تهاتر را یکی از راهکارهای قانونی جهت پرداخت مطالبات پیمانکاران و واحدهای تولیدی دانست و افزود: مشکل پیمانکاران و واحدهای تولیدی که از دولت طلب‌هایی دارند و در مقابل این پیمانکاران و واحدهای تولیدی نیز بدهکاری مالیاتی، تامین اجتماعی و یا اقساط بانکی دارند با تهاتر قابل حل است و قانون نیز این اختیار را داده است.
استاندار هرمزگان ادامه داد: از این پیمانکاران می‌خواهیم تا برای حل مشکل خود از طریق تهاتر پیگیری‌های لازم را از طریق مراجعه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان انجام دهند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ همزمان با سومین روز از برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو۲۰۲۴ ) علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونین وزارتخانه و محسن رستمی مدیرکل صمت استان قزوین از محصولات عرضه شده توسط واحدهای تولیدی و صنعتی شرکت کننده در نمایشگاه بازدید کرد.

محسن رستمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گزارشی از واحدهای شرکت کننده استان قزوین در نمایشگاه به وزیر صمت ارائه کرد.

مدیرکل صمت استان قزوین به حضور ۸واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور دارند.

رستمی افزود: این نمایشگاه در راستای ارائه توانمندی های واحدهای صنعتی و تولیدی به بازارهای بین المللی برپا شده است.

این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برای بازدید عموم مردم دایر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901343

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد