Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@16:20:49 GMT

آیا «محمود عباس» به تهران می‌آید؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۳۰۴۶

آیا «محمود عباس» به تهران می‌آید؟

به گزارش ایلنا، خبرهای ضد و نقیضی درباره سفر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی به تهران، گزارش می‌شود.

کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل گزارش داد، محمود عباس طی روزهای آینده برای رایزنی درباره آخرین تحولات درباره قدس، عازم ایران خواهد شد.

این منبع، عصر دیروز به نقل از منابع رسانه‌ای تصریح کرد، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای رایزنی درباره نحوه واکنش به تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل، به تهران خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، روز گذشته در دوحه با «شیخ تمیم‌بن حمد» امیر قطر دیدار و درباره آخرین تحولات مربوط به قضیه فلسطین در سایه تصمیم خودسرانه ترامپ درباره قدس، گفت‌وگو کرد.

از سوی دیگر، پایگاه خبری «میدل‌ایست آی» گزارش داد، محمود عباس و «عبدالله دوم» پادشاه اردن تسلیم فشارهای «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری مصر و «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان سعودی جهت لغو مشارکت‌شان در نشست سازمان همکاری اسلامی در استانبول، نشدند. هم‌زمان، یک منبع در ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین، که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد، «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران از محمود عباس برای سفر به تهران دعوت کرده است.

طبق گفته این منبع، این سفر احتمالا اواخر هفته جاری انجام خواهد شد و طرفین درباره آخرین تحولات مربوط به اوضاع فلسطین و قدس اشغالی رایزنی خواهند کرد.

با این حال، «احمد مجدلانی» مشاور ارشد محمود عباس، که مسئوول بخش روابط تشکیلات خودگردان فلسطینی با ایران است دریافت هرگونه دعوت از طرف ایران را رد کرد.

مجدلانی به نشریه «الرساله» فلسطین گفت: «این اطلاعات نادرست هستند و می‌دانم که هیچ مطلبی در این رابطه وجود ندارد.»

«اسامه قواسمه» سخنگوی جنبش فتح هم در مصاحبه با نشریه «دنیا الوطن»، هرگونه برنامه محمود عباس را برای سفر به تهران رد کرد و گفت: «هیچ برنامه‌ای برای سفر محمود عباس به ایران وجود ندارد.»

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات

گوشه‌ای از زندگی سیاسی-مبارزاتی امام صادق علیه السلام در کلام رهبر انقلاب اسلامی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079865 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ماجرای دعوای هوشنگ ابتهاج با رهبر حزب توده
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات