Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با انتخاب اصغر رحيمي به‌عنوان سرپرست کاروان ايران در بازي‌هاي آسيايي و انصراف وي از اين سمت، به‌نظر مي‌رسد تکليف سرپرست کاروان ايران به بعد از انتخابات کميته موکول شود. به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، تصميم هيئت اجرايي در خصوص انتخاب اصغر رحيمي به‌عنوان سرپرست کاروان ايران در بازي‌هاي آسيايي جاکارتا در نشست اعضاي هيئت اجرايي کميته ملي المپيک مصوب شد اما به‌صورت مکتوب به رحيمي اعلام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همان زمان نيز رحيمي در نشست سرپرستان کاروان ورزشي اعزامي به جاکارتا حضور داشت و با اطلاع از قرار ندادن نامش از ليست خبره‌هاي ورزشي و در نتيجه ناکامي از حضور در انتخابات کميته ملي المپيک در بخش رياست و يا دبيرکلي، از سرپرستي کاروان ايران انصراف داد.
از طرفي انتخابات کميته 25 دي ماه برگزار خواهد شد و به‌نظر نمي‌رسد در اين مدت باقيمانده تا انتخابات هيئت اجرايي نشستي را برگزار کند و شايد در خوشبينانه‌ترين حالت تنها يک نشست ديگر از نشست‌هاي هيئت اجرايي برگزار شود به همين دليل بعيد به‌نظر مي‌رسد که تصميم خاصي در خصوص سرپرست کاروان ايران در جاکارتا اتخاذ شود.
کميته ملي المپيک هم پيش از اين عجله‌اي براي معرفي سرپرست کاروان نداشت و هنوز فرصت معرفي سرپرست کاروان وجود داشت اما با فشارهاي بيروني بر کميته به‌خصوص از سوي رسانه‌ها رحيمي به‌عنوان سرپرست معرفي شد اما با اتفاقات اخير ظاهراً تصميم هيئت اجرايي و البته اعلام انصراف غيررسمي رحيمي در همين مرحله باقي خواهند ماند و همه چيز به تصميم اعضاي جديد هيئت اجرايي کميته بستگي خواهد داشت.
انتهاي پيام/*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب