Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@23:12:02 GMT

طعنه خداداد عزیزی به سحر قریشی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۴۱۷۵

طعنه خداداد عزیزی به سحر قریشی

فرهنگ > سینما - خداداد عزیزی می‌گوید در دیدار خیرخواهانه در سرپل ذهاب خانم‌ها هم به استادیوم آمدند، کسی هم «منقلب» نشد. اشاره او به ویدئویی است از سحر قریشی که در فضای مجازی می‌چرخد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در مسابقه فوتبال خیرخواهانه‌ای که در ورزشگاه سرپل ذهاب به نفع زلزله‌زدگان غرب کشور برگزار شد و طی آن ستارگان تیم ملی فوتبال ایران در سال 1998 برابر منتخب کرمانشاه بازی کردند، زنان این شهر در کنار مردان در ورزشگاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از کانال تلگرامی خبر ورزشی، خداداد عزیزی نیز که در این بازی حضور داشت گفته است: «در دیدار خیرخواهانه در سرپل ذهاب خانم‌ها هم به استادیوم آمدند، کسی هم «منقلب» نشد!»

اشاره خداداد عزیزی به ویدئویی است از سحر قریشی که در فضای مجازی می‌چرخد. او وقتی با این پرسش مجری روبرو می‌شود که آیا فوتبال دوست ندارید، می‌گوید: «چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می‌کنم اما علاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌شوم و احساس امنیتم را از دست می‌دهم. کاملا موافقم که اجازه نمی‌دهند خانم‌ها به استادیوم بروند.»

روزنامه ورزشی گل نیز تیتر صفحه اول خود را به اظهارات خداداد عزیزی در این زمینه اختصاص داده است.

58242

کلید واژه‌ها : بازیگران سینما و تلویزیون ایران - ورزشگاه - زنان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازی این بازی ممنوع است که هم سازمان لیگ و هم هیأت فوتبال استان مرکزی این موضوع را تکذیب کردند.

در همین حال محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر از تعمیرات و بازسازی در بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی (ره) را داد. او در این رابطه افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تا استقبال زیادی از این بازی انجام شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی شامل نرده‌ها، آبخوری و … در حال بازسازی است، تصمیم نهایی برای حضور هواداران در این بازی فردا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرسپولیس و آلومینیوم یک بار و در سال ۱۴۰۱ در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده استان مرکزی به پایان رسیده بود و بازی روز جمعه، دومین مصاف دو تیم در ادوار رقابت‌های جام حذفی است.

کد خبر 6087333

دیگر خبرها

  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟