Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایرا اکونومیست، رضا شیوا درباره برنامه این شورا در قیمت گذاری خودروهای وارداتی اظهارداشت: فعلا دولت برنامه های دیگری برای قیمت گذاری خودروهای وارداتی دارد و به همین دلیل شورای رقابت در این زمینه برنامه ای ندارد چون در حال حاضر ثبت سفارش خودروهای وارداتی متوقف شده و برای بازار داخل نیز برنامه های فعلی دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رییس شورای رقابت درباره برنامه های مهم این نهاد تا پایان سال ۹۶ گفت: این شورا برای بازارهای استراتژیک و حساسی مانند آلومینیوم، پتروشیمی، فولاد و مس برنامه های گسترده ای دارد و با رصد دایمی، فعالیت های این بازارها را از نظر تولید و قیمت گذاری زیر نظر دارد.
 
مقابله با فشارها و حاشیه‌های بیرونی
 
رییس شورای رقابت درباره حاشیه سازی و فشارهای بیرونی که معمولا بر علیه شورای رقابت در زمینه شفاف سازی قیمت ها وجود دارد نیز افزود:‌ در حال حاضر هیچ حاشیه ای وجود ندارد چرا که بر اساس قوانین و مقررات معمولا اینگونه اختلال و سنگ اندازی ها نمی تواند در کارکرد این شورا تاثیر منفی بگذارند، اما به هر حال رانت خوارها و ویژه خوارها ممکن است در برخی زمان ها مقاومت هایی در راستای فعالیت های این نهاد انجام دهند، اما در نهایت همه اینگونه فشارها بر اساس قوانین و مقرارات فعلی بی اثر خواهد شد.
 
شیوا درباره دایره فعالیت های شورای رقابت در ادامه گفتگو با ایبِنا عنوان کرد: در شرایط فعلی به خاطر اینکه فعالیت های سخت و پیچیده را اکثر وزراتخانه ها و سازمان های بزرگ رها کرده اند، این شورا وظایف وزارت خانه هایی مانند نفت و صنعت را در زمینه قیمت گذاری پتروشیمی و غیره نیز انجام می دهد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان