Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@10:12:38 GMT

متولی ساماندهی کودکان کار سازمان بهزیستی است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۴۳۳۰

متولی ساماندهی کودکان کار سازمان بهزیستی است

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از صداو سیما ،رضا قدیمی گفت : وظیفه سازمان خدمات اجتماعی در این موضوع همراهی و همکاری با سازمان بهزیستی و تهیه خودروهای گشت و آماده سازی ساختمان برای جذب کودکان کار است .
وی افزود : ایجاد مجموعه فوریتهای اجتماعی شهر تهران با ریاست فرماندار تهران برای جذب کودکان و تحویل به بهزیستی موجب شد تاکنون 841 کودک ساماندهی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: متاسفانه در ماههای اخیر به گونه ای شده که هر کسی دچار مشکل اقتصادی می شود برای تکدی گری به تهران وارد می شود.
رضا قدیمی اضافه کرد : این موضوع نیاز به تصمیم فعالان اجتماعی در کشور دارد، که چگونه با این موضوع برخورد کنیم ؟
وی گفت : سازمان خدمات اجتماعی در کنار سازمان بهزیستی است و هر گونه کمکی که نیاز باشد ارائه خواهد داد و کوتاهی نخواهد کرد.

705

رضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ساماندهی کودکان کار سازمان بهزیستی جمع آوری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟