Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، قاسمی ضمن تسلیت به ملت و دولت پاکستان و ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه گفت: بقایای تروریست های تکفیری - صهیونیستی داعش که با حمایت های برخی کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای، سر از خاورمیانه در آورده و شکست‌شان در سوریه و عراق قطعی شده است، با پراکندگی در منطقه به کشتار و ریختن خون انسان های بی گناه با هر مذهب و عقیده و در هر گوشه از جهان که بتوانند می پردازند و در دوره بعد از شکست، می کوشند از طریق حملات تروریستی کور، بی هدف و پراکنده، در میان ملت ها رعب و وحشت ایجاد و اراده و وحدت آنها را تضعیف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: اگر چه بزرگ ترین گروه تروریستی در جهان به رغم میل باطنی بدخواهان و با اراده پولادین دولت ها و ملت های منطقه از هم پاشید، اما بقایای آنها با دست یازیدن به چنین اعمال کور و سبعانه ای در صدد زنده نگاه داشتن تفکر تروریستی اند تا همچنان منطقه و جهان را در آشوب و ناآرامی نگاه دارند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ترکیه در عملیات «بزدوغان- ۳۱» (Bozdoğan- ۳۱) علیه گروهک تروریستی داعش ۳۸ نفر را بازداشت کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر وزیر کشور ترکیه در این خصوص آمده است که عملیات «بزدوغان- ۳۱» در ۶ استان انجام شده است.

یرلی‌کایا در بیانیه مذکور افزود که ۶ نفر از این مظنونین در آدانا، یک نفر در آیدین، ۱۳ نفر در چوروم، ۲ نفر در غازی‌آنتپ، ۴ نفر در کایسری و ۱۲ نفر در مرسین بازداشت شده اند.

بیانیه دفتر وزیر کشور ترکیه اضافه کرد که در این عملیات همچنین اسنادی نیز در ارتباط با فعالیت های تروریستی آنان کشف و ضبط شده است.

این در حالیست که در بیانیه مذکور اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت های تروریستی بازداشت شدگان یا تصمیم آن ها در این باره ارائه نشده است.

کد خبر 6091352

دیگر خبرها

  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد