Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، بعد از انتشار خبر ضرب و شتم دانش آموز دوره ابتدایی در خرم آباد مدیر کل آموزش و پرورش لرستان واکنش نشان داد و گفت: پرونده ضرب و شتم دانش آموز خرم آبادی با قید فوریت در هیات رسیدگی به تخلفات اداری بررسی می شود.

خدانظر دریکوند افزود: با هدف جلوگیری از تضییع حقوق همکاران فرهنگی ونیز دانش آموزان بعد از پخش تصویر این دانش آموز در فضای مجازی درهیات رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش برای فرد خاطی پرونده تشکیل شد و چنانچه ضرب و شتم دانش آموز توسط مدیر آموزشگاه اثبات شود، بدون شک آموزش و پرورش بر اساس قانون با فرد خاطی برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش همچنین تاکید کرد، ممنوعیت تنبیه بدنی طی بخشنامه های متعدد به مدارس ابلاغ شده و مشاهده تنبیه بدنی در مدارس تحت هیچ عنوان قابل توجیه و دفاع نیست.

ساعت 8 صبح دیروز بعد از ارسال عکس دانش آموزان برای تحریریه خبرگزاری صدا و سیما و انتشار عکس دانش آموز مجروح دبستان انوشیروان رضایی منطقه کهریز خرم آباد در کانال خبرگزاری صدا وسیمای مرکز لرستان این خبر به سرعت در فضای مجازی و برخی رسانه منتشر شد و مسئولان آموزش و پرورش منطقه و استان را به عکس العمل و پیگیری واداشت.

901

ضرب و شتم آموزش و پرورش لرستان خرم آباد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، از چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز و تا پایان خرداد ادامه دارد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند. مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228381 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری