Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@16:49:56 GMT

فرود اضطراری پرواز تهران - اهواز

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۵۰۰۴

پرواز شماره 6245 هواپیمایی ماهان به مقصد اهواز بعد از 2 دقیقه در فرودگاه مهرآباد تهران فرود اضطراری کرد. ناطقان: پرواز شماره 6245 هواپیمایی ماهان از مبدا تهران به مقصد اهواز بعد از حدود 2 دقیقه به دلیل از کار افتادن یکی از موتورها با مهارت خلبان این پرواز سلامت به زمین نشست.
به گفته مسافران، این پرواز قرار بود ساعت 8:45 دقیقه تهران را به مقصد اهواز ترک کند که با تاخیر این پرواز انجام شد و تنها چند دقیقه بعد از پرواز دوباره مجبور به فرود در فرودگاه مهرآباد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
گفتنی است تمام مسافران در سلامت کامل هستند و با کنترل موفق و مهارت خلبان این هواپیما بدون مشکل به زمین نشست.
منبع: میزان برچسب ها: فرود اضطراری ، پرواز تهران اهواز ، ماهان

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری تمرین میدانی آمادگی مقابله با حوادث احتمالی و تخلیه اضطراری از سوی ستاد مدیریت بحران ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش ایسنا، صمیم مرادی روزبهانی با بیان اینکه آسیب پذیری مراکز پرجمعیت و مخصوصاً تجمعات و نقاط پرتردد احتمال وقوع حادثه را افزایش می‌دهد، گفت: هدف اصلی این تمرین ارتقاء سطح آمادگی دستگاه‌های امدادی در فاز پاسخ به حوادث احتمالی است. در این تمرین عملیات اطفا حریق ، نجات و انتقال مصدومین و همچنین تخلیه اضطراری جمعیت از ارتفاع با خودرو نردبان هیدرولیکی 32 متری و با تحویل مصدومین به عوامل اورژانس و انتقال به مراکز درمانی تمرین شد.

وی ادامه داد:‌در ادامه تیم عملیاتی آتش‌نشانی با برپایی فن فشار مثبت اقدام به خارج کردن دود از محل حریق کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل، به کار خود خاتمه دادند.

روزبهانی گفت: این تمرین با توجه به مراحل پایانی عملیات غرفه چینی و آماده‌سازی فضاهای نمایشگاهی، قبل از شروع به کار نمایشگاه و به منظور ارزیابی میزان توانمندی در امدادرسانی به مصدومین فرضی و نحوه تخلیه اضطراری در محل‌های تعیین شده در مجموعه مصلی تهران و همچنین ارزیابی و پایش کارکرد تجهیزات تیم‌های عملیاتی در مواجهه با حوادث احتمالی برگزار شد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: در این تمرین نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، پلیس، اورژانس تهران، ستاد اجرایی نمایشگاه (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، مجموعه مصلی امام خمینی (ره)،اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۷،ستادهای مدیریت بحران مناطق معین (3، 6 و 12)، گروه ‌های داوطلب مردمی دوام و نیروهای HSE شهرداری منطقه 7 حضور داشتند.

به گفته وی پس از اعلام پایان تمرین، دومین جلسه کمیته ایمنی و سلامت در محل ستاد اجرایی مصلی امام خمینی (ره) در خصوص بررسی نحوه برگزاری، نقاط قوت و ضعف تمرین برگزار و ضمن پیگیری مصوبات اولین جلسه کمیته، نسبت به جمعبندی نظرات، پیشنهادات و ملاحظات فنی اعضا در خصوص ایمنی نمایشگاه اقدام شد. همچنین از محل ستاد مدیریت بحران ویژه سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرود اضطراری هواپیمای بدون چرخ در استانبول (فیلم)
  • فرود اضطراری یک هواپیما در بزرگراه (فیلم)
  • فرود 4 هواپیمای پرشورهای نساجی در اهواز!
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران
  • اوقات شرعی اهواز، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه تهران
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه آهن تهران
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد