Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:27:59 GMT

3 مجموعه ورزشی تهران به سرخ آبی ها واگذار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۵۱۳۲

3 مجموعه ورزشی تهران به سرخ آبی ها واگذار می شود

تهران - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از واگذاری 3 مجموعه تحت اختیار این اداره شامل درفشی فر، کمپ ناصر حجازی و مرغوبکار به سرخ آبی های پایتخت خبر داد.

رضا گلمحمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جلسه مشترک خود با مدیران عامل 2 تیم پرسپولیس و استقلال، افزود: براساس هماهنگی های انجام شده دراین جلسه، مجموعه ورزشی درفشی فر به باشگاه پرسپولیس و مجموعه کمپ زنده یاد ناصر حجازی و مرغوبکار نیز به تیم فوتبال استقلال تهران واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این واگذاری براساس موافقت و دستور وزیر ورزش و جوانان انجام می شود، اظهار کرد: با انتقال این سه مجموعه تحت مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به سرخ های آبی پایتخت، مشکل زمین و امکانات ورزشی این 2 تیم پرطرفدار حل می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: موضوع انتقال سند این مجموعه های ورزشی به نام 2 تیم پرسپولیس و استقلال از سوی واحد حقوقی وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است.
به گفته وی، با انجام کارهای اداری، قانونی و انتقال رسمی سند، این مجموعه های ورزشی به صورت قطعی و دائمی به تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران واگذار می شود.
مجموعه ورزشی درفشی فر در غرب تهران حدود 17 هزار مترمربع وسعت دارد، این مجموعه دارای زمین چمن، سالن بدنسازی و استخرسرپوشیده است.
کمپ ناصر حجازی در غرب تهران حدود 40 هزار مترمربع وسعت دارد، این مجوعه دارای یک زمین چمن فوتبال با 5 هزار سکوی تماشاگر است.
مجموعه ورزشی مرغوبکار در جنوب غرب تهران حدود 12 هزار مترمربع وسعت دارد، این مجموعه دارای یک زمین چمن تمرینی است.
به گزارش ایرنا، سال گذشته نیز شهرداری تهران 2 مجموعه ورزشی شهید کاظمی و امام رضا(ع) را برای مدت 3 سال در اختیار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال پایتخت قرار داد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7247/7243**1625

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در هفته های گذشته کار واگذاری استقلال و پرسپولیس به کنسرسیوم هایی متشکل از زیرمجموعه های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و 6 بانک کشور انجام شده بود، اما همچنان در سامانه سازمان بورس و اوراق بهادار، این تغییرات صورت نگرفته است.

در واقع پس از واگذاری 85 درصد از سهام پرسپولیس به بانک های: بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) و واگذاری 85 درصد از سهام استقلال به: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (۵ درصد)، شرکت های پتروشیمی بندرامام خمینی (ره)، شهید تندگویان، بوعلی و پارس (هر کدام 20 درصد)، این دو باشگاه از زیر سایه وزارت ورزش و جوانان خارج شدند.

با این حال، همچنان در سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و مقابل نام سهامداران دو باشگاه، تغییری دیده نمی شود. با مراجعه به سایت مذکور و جستجوی نام استقلال و پرسپولیس، مشاهده می شود که از وزارت ورزش و جوانان به عنوان سهامدار اصلی سرخابی ها با 90 درصد سهام نام برده شده است.

ضمن اینکه از زمان واگذاری سرخابی ها، هنوز این دو باشگاه هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر واگذاری را در سامانه کدال منتشر نکرده اند.

دیگر خبرها

  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس