Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:47:40 GMT

طرح‌های اشتغالزا در روستاهای دشتی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۳۲۶۳

طرح‌های اشتغالزا در روستاهای دشتی اجرا می‌شود

دشتی- سرپرست فرمانداری دشتی گفت: با پرداخت تسهیلات کم بهره برای جوانان جویای کار طرح های اشتغالزا در روستاهای دشتی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی صبح دوشنبه در نشست با امام جمعه بخش کاکی اظهار داشت: دولت تسهیلات خوبی با بهره کم در راستای فراهم کردن زمینه فضای کسب کار برای جوانان جویای کار به‌ویژه در روستاها آماده پرداخت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید با اطلاع‌رسانی مطلوب زمینه را برای حضور جوانان برای ارائه طرح های اشتغالزا متناسب با ظرفیت روستا اقدام شود.

حسینی بیان کرد: طرح کارورزی به عنوان یکی دیگراز طرح های خوب دولت در جهت حمایت از اشتغال جوانان در حال اجرا است که تاکنون استقبال خوبی نیز در شهرستان صورت گرفته است.

وی از حمایت‌های امام جمعه بخش کاکی تقدیر کرد و ادامه داد: حجت الاسلام محمدی از افرادی است که صاحب ایده و نظرات ارزشمندی است که در این مدت که در خدمت مردم شهرستان هستیم بتوانیم از نظرات ایشان بهره کافی در راستای توسعه شهرستان برداریم.

امام جمعه کاکی نیز از استاندار بوشهر به‌واسطه انتخاب محمد حسینی به سمت سرپرستی فرمانداری شهرستان تقدیر کرد و گفت: حسینی فردی دلسوز، کاردان، توانمند و همراه دولت است که می تواند برای خدمت به مردم و شهرستان ایفای نقش کند.

حجت الاسلام محمد محمدی افزود: در این مدت کوتاه استاندار بوشهر نیز تلاشی خوبی در سطح استان و کشور در راستای توسعه استان بوشهر انجام داده است که از تلاش های صورت گرفته تقدیر وتشکر می شود.

وی افزود: همه مدیران در راستای خدمت بی منت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزند و ما نیز به نوبه خود آماده هر گونه همکاری با مدیران شهرستان هستیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بیان کرد: جوانان ما لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی به ویژه در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

وی افزود: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیش‌قراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب اظهار کرد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم؛ امید است با همت هیأت‌های استانی، شهرستانی و مدیران ورزش و جوانان و مسؤولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند.

کد خبر 6089339

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد