Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد-فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از ۱۳۷ کیلوگرم تریاک در دو عملیات مشترک و دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کنترل محور های مواصلاتی استان و طی دو عملیات مجزا و مشترک موفق شدند چهار خودروی حامل مواد مخدر را که قصد انتقال مواد به استان‎‌های مرکزی را داشتند توقیف و در بازرسی از این خودرو ها ۱۳۷ کیلو گرم تریاک کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سردار غلامزاده با اشاره به اینکه در این رابطه چهار نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند، افزود: با تلاش همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲ تن و ۷۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده و در این راستا ۲۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدرمتلاشی و ۳۸ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است . 
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ضمن تأکید بر افزایش ۵۰ درصدی کشف مواد مخدر در سال جاری، مبارزه بی امان با مواد مخدر را از اولویت های پلیس استان دانست و خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ از راهبردهای عملیاتی مهم مجموعه فرماندهی انتظامی استان است که همواره در دستور کار قرار دارد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد