Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@04:44:05 GMT

مراسم آگاه سازی بصیرتی قرآنی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۵۳۵۷

مراسم آگاه سازی بصیرتی قرآنی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مراسم آگاه سازی بصیرتی – قرآنی ویژه فرماندهان و کارکنان پایور صبح امروز در سالن 29 فروردین قرارگاه عملیاتی لشگر 16زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین با حضور روح‌الله شریفی مخترع ایرانی برگزار شد.
روح‌الله شریفی مخترع ماشین بدون سوخت در این مراسم اظهار کرد: ماشین بدون سوخت براساس مفاد آیات قرآن کریم از جمله «خلق سبع سموات و من الارض مثلهم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..» و « خلق السموات و الارض فی سته ایام ...» طراحی شده که نه با سوخت و انرژی های فسیلی بلکه بر اساس انرژی جاذبه زمین حرکت می کند.
این مخترع ایرانی با اشاره به روایات غنی اسلامی خاطرنشان کرد: حجامت را آمریکایی ها در سال 2007 به نام خود ثبت کرده اند در حالیکه پیامبر گرامی اسلام (ص) 1400 سال قبل آن را مطرح کرده است و این نکته بیانگر این مطلب است که ما مسلمانان چقدر در زمینه ترویج فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی (ص) عملکرد ضعیفی داشته ایم.
این جانباز شیمیایی دوران جنگ تحمیلی با بیان اینکه بسیاری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری از جمله در زمینه اقتصاد مقاومتی عملیاتی نشده است، ابراز امیدواری کرد : به حول و قوه الهی و تلاش همگان روزی فرا برسد که به جایگاه واقعی و رفیع خویش در علوم و فنون اسلامی دست یابیم.
گفتنی است که، دکتر روح الله شریفی مخترع و جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس تاکنون توانسته بیش از 300 ثبت اختراع جهانی داشته باشد که بیش از 250 اختراعش مستقیما برگرفته از آیات قرآنی و روایات اسلامی است.
1011/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم

این مراسم قرار است پنجشنبه همین هفته برگزار شود.

نمایشگاه «ازکربلا تا شام» یکی از بخش‌های این مراسم است.

اهدای جهیزیه به ۵۰ نوعروس، آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد و تجلیل از خانواده شهدای اهل سنت، از ویژه برنامه‌های این یادواره است.

همچنین قرار است، اجتماع بزرگ «بیت المقدس» استان نیز در این یادواره برگزار شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان»
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه