Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@18:23:01 GMT

کشته شدن دیپلمات بریتانیایی در بیروت

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۶۰۲۳

کشته شدن دیپلمات بریتانیایی در بیروت

سفارت بریتانیا در لبنان به انتشار اخباری درباره کشته شدن یک دیپلمات این کشور در پایتخت لبنان واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از پایگاه خبری المیثاق، سفارت بریتانیا در لبنان در کاربری توییتر خود اعلام کرد: «این سفارتخانه از شنیدن خبر کشته شدن ریبکا دایکس در داخل آپارتمانش در بیروت بسیار متاثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با خانواده او ابراز همدردی می‌کنیم.»

این سفارتخانه افزود: «کارمندان بخش کنسولی در حال همکاری با دولت لبنان برای پیگیری پرونده و انجام تحقیقات لازم هستند.»

از سوی دیگر روزنامه الاتحاد چاپ لبنان نوشت: «نهاد مشنوق، وزیر کشور لبنان اعلام کرد سرنخ‌های کشف شده از سوی دستگاه‌های امنیتی نشان می‌دهند که قتل یکی از کارمندان سفارت بریتانیا در لبنان با انگیزه شخصی و نه سیاسی انجام شده است.»

وی افزود: «این یک موضوع جنایی است. دستگاه‌های امنیتی ما به سرنخ‌هایی رسیده‌اند که نشان می‌دهد این اتفاق به انگیزه‌های شخصی انجام شده و انگیزه سیاسی در کار نبوده است.»

هوگو شورتر، سفیر بریتانیا در لبنان اعلام کرد از نزدیک در جریان تحقیقاتی که در این زمینه انجام می‌شود، قرار دارد و با مقام‌های لبنانی در ارتباط است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!

به نقل از نیواطلس، ماه گذشته، شرکت هوش مصنوعی اوپن‌ای آی دو روبات عجیب معرفی کرد. یکی، روبات تاکننده لباس از شرکت نروژی ۱ X که مهارت‌های چشمگیر لمس نرم را نشان می‌دهد و دیگری روباتی از شرکت فیگر که توانایی استدلال زبان طبیعی نسل بعدی را نشان می‌دهد. در ماه جاری نیز شرکت Boston Dynamics با مهارت حیرت‌انگیز تعبیه‌شده در روبات جدید اطلس همه را شگفت‌زده کرد. در شرق آسیا نیز شرکت چینی یوبی تک روبات سخنگو با لمس نرم را با نام Walker S رونمایی کرد.

اما ویدیوی امروز که مهارت‌های یک روبات مجهز به هوش مصنوعی معروف به S ۱ را از یک شرکت تابعه نسبتا ناشناخته Stardust Intelligence مستقر در شنژن چین به نام Astribot نشان می‌دهد، همه را انگشت به دهان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این روبات سریع و دقیق است و این بر خلاف همه روبات‌هایی است که تاکنون دیده ایم. به گفته شرکت آستریبات، این روبات انسان نما می‌تواند حرکاتی را با حداکثر سرعت ۱۰ متر در ثانیه انجام دهد و بار ۱۰ کیلوگرمی را در هر بازو تحمل کند. همانطور که ویدیوی این روبات نشان می‌دهد، این سرعت به اندازه‌ای است که می‌توان یک رومیزی را بدون آنکه کوهی از لیوان تکان بخورند، از زیر آنها بکشد.

اما این روبات نه تنها سریع است، بلکه فوق‌العاده دقیق است، از باز کردن و ریختن نوشیدنی، پوست کندن آرام خیار، چرخاندن پن کیک در ماهیتابه تا نوشتن با خط خوش، همه را به بهترین شکل نسبت به همتایان خود انجام می‌دهد.

همچنین این روبات در تقلید حرکات انسان بسیار ماهر است، به این معنی که باید یادگیرنده خوبی باشد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # تکنولوژی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • (عکس) حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل