Web Analytics Made Easy - Statcounter

از چند روز گذشته قیمت تخم مرغ در میاندوآب با افزایش همراه بوده و به بیش از هشت هزار تومان رسیده که همین امر سبب کاهش استقبال مردم از خرید آن شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، در حالی که در آستانه شب یلدا قرار داریم، قیمت تخم مرغ با افزایش قابل توجهی روبرو شده و همین امر مردم و برخی از اقشار جامعه از جمله شیرینی پزان و قنادان را با مشکل مواجه ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و از سوی دیگر با آغاز فصل سرما و افزایش تقاضا، تخم مرغ، ساز ناکوک با سبد کالایی خانواده ها زده و با آن غریبگی می کند و سهم آن در سبد کالایی خانواده ها به دلیل افزایش قیمت در این ایام کمتر شده است.

در یکی دو ماه گذشته قیمت مرغ به طور متوسط شش هزار تومان و در ثبات نسبی بود ولی این ثبات قیمت در تخم مرغ اینگونه نبوده و با افزایش قابل توجهی همراه بوده و از حدود شش هزار تومان به هشت هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

در همین حال گزارش میدانی خبرنگار زرین خبر نیز حاکی از آن است که قیمت مرغ  در یکی دو هفته گذشته از ۵۶۰۰ تا ۶۲۰۰ تومان و قیمت تخم مرغ نیز از هشت هزار تا هشت هزار و ۵۰۰ تومان در بازار متغیر بوده و همین امر سبب شده تا تمایل مردم برای خرید تخم مرغ کاهش یابد.

اما از سوی دیگر برخی فروشندگان و فعالان بازار افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در این ایام را طبیعی دانسته و می گویند؛ طبیعی است که در آستانه مناسبت ها و ایام خاص شاهد افزایش قیمت ها باشیم.

برخی معتقدند که دلیل خاصی برای گرانی تخم‌مرغ وجود ندارد و مثل همیشه افزایش تقاضا موجب این امر شده است.

همچنین سعید یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان از افزایش قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ به ۷ هزار و ۸۰۰ تومان خبر داده و اظهار کرد: افزایش تقاضا و معدوم سازی مرغ های تخم گذار به دلیل شیوع بیماری از عوامل افزایش قیمت تخم مرغ است.

بهرحال باید منتظر بود و دید که چه زمانی قیمت تخم مرغ قصد پایین آمدن از روی منحنی صعود را دارد و یا خیر این صعود تا کجا ادامه خواهد داشت، فعلا که تنها باید صبر کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902822

دیگر خبرها

  • خبر جدید برای یارانه‌بگیران/ این کار را انجام ندهید، یارانه‌تان قطع می‌شود؟
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • افزایش ۴۸درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی