Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@16:11:29 GMT

فرمانده ارتش پاکستان به مجلس سنا گزارش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۶۴۰۱

فرمانده ارتش پاکستان به مجلس سنا گزارش می‌دهد

فرمانده ارتش پاکستان قرار است روز سه‌شنبه ۱۹ دسامبر درباره وضعیت امنیتی و سفرهای خارجی خود به اعضای مجلس سنا توضیح دهد.

خبرگزاری فارس: «قمر جاوید باجواه» فرمانده ارتش پاکستان قرار است روز سه‌شنبه 19 دسامبر درباره وضعیت امنیتی و سفرهای خارجی خود به اعضای مجلس سنا توضیح دهد و نظر آن‌ها را جلب کند.

به گزارش دیلی پاکستان، ژنرال باجواه در یک جلسه غیر علنی ساعت 10 صبح فردا درباره مسائل مختلف به اعضای مجلس سنا توضیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین بار در تاریخ است که یک فرمانده ارتش پاکستان به اعضای مجلس سنا گزارش می‌دهد و خواهان جلب اعتماد آن‌ها است.

روابط پاکستان با آمریکا، شرکت در ائتلاف نظامی عربستان و سفر فرمانده ارتش به ایران محور گزارش ژنرال باجواه به اعضای مجلس سنا خواهد بود.

باجواه در اوایل ما نوامبر به ایران آمد. در 26 سال گذشته این اولین بار بود که یک مقام نظامی پاکستان در این سطح به صورت رسمی به ایران سفر می‌کرد.

چندی پیش رئیس مجلس سنای پاکستان با اظهار تعجب و نگرانی از بی‌اطلاع بودن وزارت امور خارجه از چگونگی پیوستن اسلام‌آباد به ائتلاف نظامی ریاض خواهان برطرف شدن ابهام در این زمینه شد.

سناتور فرحت الله بابر عضو ارشد حزب مردم و از اعضای مجلس سنا گفت: پارلمان درباره توافقاتی که در سفر ژنرال قمر جاوید باجواه فرمانده ارتش پاکستان به ایران صورت گرفته بی‌اطلاع است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود