Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای روستای عبالرحمن صفرزایی شهرستان هیرمند گفت: 10 سال است خطوط تلفن این روستا قطع شده و مخابرات هیچ اقدامی در خصوص رفع این معضل انجام نمی دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل الله صفرزایی در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ گفت: بیش از 10 سال است که خطوط تلفن روستای عبدالرحمن صفرزایی قطع شده و در این بین با توجه به پیگیری های مکرر شورای روستا به مخابرات شهرستان هیرمند این مهم از سوی مسئولین مورد بی اعتنایی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این روستای یکی از اولین روستاهای شهرستان هیرمند است که در سال های گذشته به خطوط تلفن ثابت مجهز شده بود، اما با گذشت زمان و فرسایش سیم های تلفن خطوط کل روستا قطع و در نهایت مردم از نعمت خطوط تلفن ثابت محروم شدند.

عضو شورای روستای عبدالرحمن صفرزایی خاطر نشان کرد: همچنین تردد خودرو از خیابان های این روستا به سختی انجام می گیرد، عرض کم برخی از محله ها در روستای عبالرحمن صفرزایی باعث شده است تا خودروهای کوچک و بزرگ از عبور بازمانند.

وی تصریح کرد: بارها به نمایندگان منطقه سیستان، فرمانداری، و استانداری نامه نگاری شده است، اما هیچ یک از دستگاه های اجرایی پاسخ مناسبی جهت رفع مشکلات این روستا را نداده اند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره «گیلاس کن»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بخشدار کن در سومین جشنواره گیلاس که دیروز در روستا‌های چهارگانه سنگان برگزار شد، گفت: حضور این گردشگران در مقایسه با سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.
مرتضی محمدنژاد، به ظرفیت‌های داخل روستا‌های بخش کن اشاره کرد و افزود: این پتانسیل‌ها منجر به برگزاری چهار جشنواره در طول سال شده که جشنواره گیلاس، جشنواره شاه توت، جشنواره خرمالو، و جشنواره فصلی با حضور اقوام مختلف برگزار می‌شود.

بخشدارکن گفت: این جشنواره‌ها به منظور حمایت از تولیدات روستایی و ترویج محصولات ارگانیک، معرفی روستا‌های منطقه و رشد گردشگری، تحکیم خانواده، حفاظت از محیط زیست و بازیافت، افزایش نشاط اجتماعی و رونق ورزش همگانی و تشویق هموطنان به زندگی سالم برگزار می‌شود.

محمدنژاد به مساحت روستا‌های چهارگانه سنگان اشاره کرد و افزود: ۱۹۷ هکتار مساحت شامل باغات، مستثنیات و بافت روستایی بخش کن است و محصولات تولیدی باغ این روستا‌ها شامل گیلاس، شاه توت، خرمالو، سیب و ازگیل است.

وی همچنین گفت: سه اثر باستانی چنار چهار هزار ساله، آبشار و تکیه تاریخی ۲۵۰ ساله از دیگر ظرفیت‌هایی است، که گردشگران مشتاق را روانه این منطقه کوهستانی زیبا می‌کند.

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»