Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن کریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بعدازظهر امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران تشکیل می‌شود و درباره اقدامات لازم در خصوص کاهش آلودگی هوا تصمیم‌گیری خواهد شد.

کریمی بیان داشت: امکان تعطیلی ادارات شهر تهران وجود ندارد؛ چراکه در اختیارات کمیته اضطرار آلودگی هوا نیست و دولت و مجلس باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امیدواریم طی ساعات آینده کاهش آلودگی هوا را داشته باشیم، گفت: درصورتی‌که تداوم آلودگی هوا همچنان ادامه داشته باشد، تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران تعطیل و دیگر مصوبات امروز مجدداً تمدید می‌شود.

معاون عمرانی استاندار تهران بیان داشت: با توج به این‌که در ایام امتحانات دانشگاه‌های قرار داریم، بنابراین تعطیلی دانشگاه‌ها نیز در دستورکار کمیته اضطرار آلودگی هوا نیست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران

معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از چهار درصد به ۱۲ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی‌مهری اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث دو مگافارم در ری و فیروزکوه، افزود: برنامه‌ریزی اولیه برای احداث دو مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغ‌داری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه‌ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

منبع: فارس

کد خبر 747811

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!